دانلود آهنگ باور حامد همایون کیفیت اصلی MP3 + متن

حامد همایون – باور

دانلود اهنگ جدید حامد همایون به نام باور با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ باور حامد همایون از رسانه موزیکیشو

Hamed Homayoun Bavar Download mp3 320 + Lyrics text

حامد همایون – باور

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 28

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حامد همایون
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حامد همایون – باور

داره باورم میشه عشقی که میگشتم دنبالش کنارمه منی که از هر عشقی میترسیدم اما عاشق شدم این همه داره باورم میشه اونی که همیشه با من میمونه تویی همونی که حرفامو نگفته از توی چشمام میخونه تویی تو همونی که عشق دادی به دلم دیدی چجوری افتادی به دلم به چشمات قسم داره نفسم میره واسه تو … تو همونی که دنیام دنیاش شده هرچی که میخوام هرچی که میخواد شده به چشمات قسم داره نفسم میره واسه تو … علاقم بهت این احساس دوس داشتنت همین که الان دارمت برام اوج خوشبختیه کنار منی بی قرارم قرار منی جون دلمی مال منی همه میدونن تو قلبم چیه تو همونی که عشق دادی به دلم دیدی چجوری افتادی به دلم به چشمات قسم داره نفسم میره واسه تو … تو همونی که دنیام دنیاش شده هرچی که میخوام هرچی که میخواد شده به چشمات قسم داره نفسم میره واسه تو
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ ماشین میباشد.

سید حامد محمودزاده با نام حامد همایون خواننده، آهنگساز، ترانه سرا موسیقی پاپ در کشور می باشد که محبوبیت بسیار بالایی را نیز بدست آورده است. حامد همایون زیر نظر موسسه فرهنگی هنری ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب زاده از تهیه کنندگان خوب موسیقی در کشور می باشد.

اولین موزیک از حامد همایون به نام «چتر خیس» نام داشت که بعد از انتشار توانست محبوبیت بالایی بدست آورده و نقد های مثبت بسیار زیادی به سمت وی روانه شوند. از نکته های جالب در خصوص این هنرمند این موضوع می باشد که وی توانسته در کمتر از 6 ماه 200 کنسرت اجرا داشته است و می توان او را در دنیا به این تعداد جز خواننده های پر فعالیت دانست.

شما کاربران و شنونده های موسیقی های حامد همایون می توانید با مرجعه به رسانه موزیکیشو و فول آلبوم حامد همایون همه موزیک های این هنرمند را دانلود کرده تا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

حامد همایون خواننده پرطرفدار ایرانی بعد از دلواپسی اینبار با موزیک احساسی و عاشقانه باور کار خود را پس از مدتی آغاز کرده است.

باور موزیکی زیبا و آرام بوده که می توان از آن در ماشین و تنهایی استفاده کرد تا آرامش مورد نیاز را بدست آورد.

متن این موزیک زیبا اثر حمیدرضا یوسفی و عاصف آریا، ملودی این کار توسط عاصف آریا و تنظیم کار سامان امامی عزیز می باشد.

امیدواریم با شنیدن این موزیک دوستداشتنی نهایت لذت را برده باشید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام حامد همایون را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با آهنگ فوق العاده باور به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، باور حامد همایون قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران حامد همایون نیز با خوشحالی از انتشار ترانه باور حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. باور حامد همایون تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی حامد همایون با انتشار قطعه جذاب باور از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. حامد همایون نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه باور رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه باور حامد همایون لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: