دانلود آهنگ مشتعل حامد همایون کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

حامد همایون – مشتعل

دانلود اهنگ جدید حامد همایون به نام مشتعل با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مشتعل حامد همایون از رسانه موزیکیشو

Hamed Homayoun Moshtael Download mp3 320 + Lyrics text

حامد همایون – مشتعل

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 15

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حامد همایون
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار حامد همایون خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب مشتعل را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده مشتعل در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. حامد همایون در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. مشتعل حامد همایوناز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. حامد همایون نیز در مشتعل تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک مشتعل حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که حامد همایون با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. مشتعل اثری فوق العاده از حامد همایون است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. حامد همایون سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار مشتعل بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود مشتعل حامد همایون جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست حامد همایون که مربوط به انتشار مشتعل میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی حامد همایون با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک مشتعل همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. حامد همایون با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک مشتعل تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای حامد همایون در موزیک مشتعل لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. حامد همایون نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه مشتعل جدیدترین اثر حامد همایون است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. حامد همایون با قطعه مشتعل سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. مشتعل حامد همایون یک آهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که حامد همایون برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط حامد همایون، مشتعل را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای حامد همایون به ارمغان آورد. امیدواریم حامد همایون بعد از مشتعل باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ مشتعل حامد همایون لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: