اهنگ معجزه حامد همایون | دانلود آهنگ معجزه حامد همایون + متن اهنگ

حامد همایون – معجزه

دانلود اهنگ جدید حامد همایون به نام معجزه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ معجزه حامد همایون از رسانه موزیکیشو

Hamed Homayoun Mojeze Download mp3 320 + Lyrics text

حامد همایون – معجزه

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد امتیازها: 9

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حامد همایون
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حامد همایون – معجزه

خوب ترین حال و هوای دلم کاش بمانی تو برای دلم من به تو وابسته ترین آدمم دور شوم خسته ترین آدمم جام جهان تشنه ی لب های توست مست شد و دست از این خانه شست معجزه کن خوب ترین خوب من عشق ترین آدم محبوب من زلف پریشان شده در باد را دلبر دلداده آزاد را بند بزن بن دلم پاره شد عاشق دیوانه ات آواره شد زلف پریشان شده در باد را دلبر دلداده آزاد را بند بزن بن دلم پاره شد عاشق دیوانه ات آواره شد روی نگیر از نفس افتاده ام دست خودم نیست که دلداده ام گوشه ی چشم تو چه ها میکند در دل من معجزه ها میکند زلف پریشان شده در باد را دلبر دلداده آزاد را بند بزن بن دلم پاره شد عاشق دیوانه ات آواره شد زلف پریشان شده در باد را دلبر دلداده آزاد را بند بزن بن دلم پاره شد عاشق دیوانه ات آواره شد
توضیحات

سید حامد محمودزاده با نام حامد همایون خواننده، آهنگساز، ترانه سرا موسیقی پاپ در کشور می باشد که محبوبیت بسیار بالایی را نیز بدست آورده است. حامد همایون زیر نظر موسسه فرهنگی هنری ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب زاده از تهیه کنندگان خوب موسیقی در کشور می باشد.

اولین موزیک از حامد همایون به نام «چتر خیس» نام داشت که بعد از انتشار توانست محبوبیت بالایی بدست آورده و نقد های مثبت بسیار زیادی به سمت وی روانه شوند. از نکته های جالب در خصوص این هنرمند این موضوع می باشد که وی توانسته در کمتر از 6 ماه 200 کنسرت اجرا داشته است و می توان او را در دنیا به این تعداد جز خواننده های پر فعالیت دانست.

شما کاربران و شنونده های موسیقی های حامد همایون می توانید با مرجعه به رسانه موزیکیشو و فول آلبوم حامد همایون همه موزیک های این هنرمند را دانلود کرده تا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

حامد همایون معجزه را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران حامد همایون را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از حامد همایون که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران حامد همایون قطعه معجزه را جزو بهترین کارهای او می دانند. معجزه حامد همایون خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه معجزه حامد همایون را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه معجزه حامد همایون لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: