آهنگ حامد همایون چتر خیس | دانلود چتر خیس حامد همایون + متن اهنگ

حامد همایون – چتر خیس

دانلود اهنگ جدید حامد همایون به نام چتر خیس با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چتر خیس حامد همایون از رسانه موزیکیشو

Hamed Homayoun Chatre Khis Download mp3 320 + Lyrics text

حامد همایون – چتر خیس

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 32

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حامد همایون
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حامد همایون – چتر خیس

دستم تو دست یاره قلبم چه بی قراره به به به به چی میشه امشب بارون اگر بباره چه شاعرانه یه چـتر خیس و دریا کنار و پرسه های عاشقانه زل میزنم به چشمای مستت سر روی شونت میگذارم بی بهانه میخوامت خانومم با عشقت آروم میخوامت خانومم با عشقت آروم آروم آرومم دستم تو دست یاره قلبم چه بی قراره به به به به چی میشه امشب بارون اگر بباره چه شاعرانه یه چـتر خیس و دریا کنار و پرسه های عاشقانه زل میزنم به چشمای مستت سر روی شونت میگذارم بی بهانه میخوامت خانومم با عشقت آروم میخوامت خانومم با عشقت آروم آروم آرومم
توضیحات

سید حامد محمودزاده با نام حامد همایون خواننده، آهنگساز، ترانه سرا موسیقی پاپ در کشور می باشد که محبوبیت بسیار بالایی را نیز بدست آورده است. حامد همایون زیر نظر موسسه فرهنگی هنری ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب زاده از تهیه کنندگان خوب موسیقی در کشور می باشد.

اولین موزیک از حامد همایون به نام «چتر خیس» نام داشت که بعد از انتشار توانست محبوبیت بالایی بدست آورده و نقد های مثبت بسیار زیادی به سمت وی روانه شوند. از نکته های جالب در خصوص این هنرمند این موضوع می باشد که وی توانسته در کمتر از 6 ماه 200 کنسرت اجرا داشته است و می توان او را در دنیا به این تعداد جز خواننده های پر فعالیت دانست.

شما کاربران و شنونده های موسیقی های حامد همایون می توانید با مرجعه به رسانه موزیکیشو و فول آلبوم حامد همایون همه موزیک های این هنرمند را دانلود کرده تا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

باران همیشه با بارش خود سعی دارد یا خاطره هایی را از بین ببرد و یا سیلی از خاطرات را به مانند قطرات بر ذهن انسان روانه می کند. فصل پاییز مملو از حس های عاشقانه و احساسی است که می توان آن را در هوایش استشمام کرد.

در همه زندگی موردی که همیشه به ثانیه ثانیه آن پیوند خورده است موسیقی است. اهنگ های زیبا  ودلنشین که ریتمی آرام و در عین حال مفهومی شاد و یا عاشقانه دارند کمک می کنند تا دلتنگی رفته رفته از بین برود.اهنگ در فصل پاییز نیز برای خود موضوعی ایجاد کرده است و گروه ها و خواننده های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت کرده اند که به قول معروف اهنگ پاییزی خوبی را به انتشار برسانند.

اهنگ پاییزی در فصل پاییز به مانند نیازهای ضروری زندگی مثل آب خوردن در روز عمل می کند. این اهنگ پاییزی نیز برای شما حال و هوایی خوب و احساسی ایجاد کرده که تنها کافی است به ریتمش گوش داده تا لذت ببرید.

حامد همایون خواننده جوان و خوش صدای ایرانی بعد از انتشار موزیک به چشمات قسم و یه مدت استراحت اینبار با انتشار آهنگ آرام و عاشقانه چتر خیس به بازار موزیک برگشته است. موزیک چتر خیس اهنگی زیبا بوده که در هر حال فاز خوب را برای شنونده ایجاد می کند.

باران خود به تنهایی ذهن را در اعماق فکر فرو میبرد حالا فکر کنید که این باران را در کنار دریا مشاهده کرده باشید. آن زمان است که معنای زیبای عشق و احساسات را درک می کند. حس نابی که به انسان دست می دهد بسیار شیرین و دلخواه است. حامد همایون چتر خیس را بر این خصوص به انتشار رسانده است.

هم اکنون می توانید اهنگ چتر خیس حامد همایون را از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه دانلود کنید.

شعر این موزیک زیبا اثر محمدرضا نظری، تنظیم سامان امامی و ملودی این اثر هنری نیز کار حامد همایون عزیز می باشد.

امیدواریم با شنیدن این موزیک زیبا و دوستداشتنی نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: