دانلود آهنگ چشم ما روشن حامد همایون کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

حامد همایون – چشم ما روشن عشق

دانلود اهنگ جدید حامد همایون به نام چشم ما روشن عشق با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چشم ما روشن عشق حامد همایون از رسانه موزیکیشو

Hamed Homayoun Cheshme Ma Roshan Download mp3 320 + Lyrics text

حامد همایون – چشم ما روشن عشق

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 27

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حامد همایون
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حامد همایون – چشم ما روشن عشق

چشم ما روشن عشق بی خبر آمده ای بعد عمری دوری از سفر آمده ای چشم ما روشن عشق چه عجب اینجایی دلمان پوسید از این همه تنهایی من زمستانم را برف و پارو کردم خانه را پیش پات آب و جارو کردم اهنگ حامد همایون چشم ما روشن عق بی خبر آمده ای چای دم کردم تا تو لبی تر بکنی پیش من بنشینی خستگی در بکنی خانه ام ویران است خانه ات آباد عشق من تو را میخواهم هر چه باداباد عشق زلف های مشکی چشم های میشی اهنگ زلف های مشکی چشم های میی حامد همایون با تو روشن شد این کلبه ی درویشی خانه ام ویران است خانه ات آباد عشق من تو را میخواهم هر چه باداباد عشق زلف های مشکی چشم های میشی با تو روشن شد این کلبه ی درویشی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

سید حامد محمودزاده با نام حامد همایون خواننده، آهنگساز، ترانه سرا موسیقی پاپ در کشور می باشد که محبوبیت بسیار بالایی را نیز بدست آورده است. حامد همایون زیر نظر موسسه فرهنگی هنری ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب زاده از تهیه کنندگان خوب موسیقی در کشور می باشد.

اولین موزیک از حامد همایون به نام «چتر خیس» نام داشت که بعد از انتشار توانست محبوبیت بالایی بدست آورده و نقد های مثبت بسیار زیادی به سمت وی روانه شوند. از نکته های جالب در خصوص این هنرمند این موضوع می باشد که وی توانسته در کمتر از 6 ماه 200 کنسرت اجرا داشته است و می توان او را در دنیا به این تعداد جز خواننده های پر فعالیت دانست.

شما کاربران و شنونده های موسیقی های حامد همایون می توانید با مرجعه به رسانه موزیکیشو و فول آلبوم حامد همایون همه موزیک های این هنرمند را دانلود کرده تا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

حامد همایون را می توان از دسته خواننده های بسیار خوب کشور معرفی کرد که به خوبی توانسته است شنونده های موسیقی پاپ را به دور خود جمع کرده باشد. این خواننده و هنرمند بسیار محبوب اهنگ های بسیار زیادی را به انتشار رسانده بود تا اینکه برای مدتی است از فعالیت های خود کاسته و برای مدت چند ماه به کلی از دنیای موسیقی فاصله گرفته بود.

شاید کرونا دلیلی باشد تا این هنرمند را از فضای موسیقی جدا کرده باشد. اهنگ چشم ما روشن عشق یکی از موزیک های بسیار زیبا و جدیدترین اهنگ حامد همایون است که اینبار این موسیقی زیبا را با ریتمی کاملا متفاوت روانه بازار موسیقی کرده است. این موزیک در ابتدا بصورت دمو به انتشار رسید اما با اصرار شنونده های موسیقی روانه بازار شد.

هم اکنون می توانید اهنگ جدید حامد همایون چشم ما روشن عشق را از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ عاشقانه و احساسی چشم ما روشن عشق حامد همایون نهایت لذت و استفاده را برده باشید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز حامد همایون با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. حامد همایون در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده چشم ما روشن عشق را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که چشم ما روشن عشق حامد همایون یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای حامد همایون و چشم ما روشن عشق او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. حامد همایون سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر چشم ما روشن عشق به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. حامد همایون امیدوار است با عاشقانه چشم ما روشن عشق بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت چشم ما روشن عشق حامد همایون باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از چشم ما روشن عشق حامد همایون لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
طرفدار گفته:

تک ستاره مهربون خدای عزیز و مهربون حافظ و نگهدارت خدا رو شکر که سلامتیتو به دست اوردی و خدا رو شکر به خاطر موفقیت استقبال فراوان از اهنگ زیبا و بینظیر ت گر چه شما همیشه و هر لحظه موفقید موفق تر از قبل اصلا واقعا نمیشه اثرات هنریتون و انتخاب یا گلچین کرد چون همشون بهتر و قشنگ تر از هم هستن ممنون قدر شناس با معرفت که با وجود حجم خستگی این اهنگ زیبا رو کامل کردید گر چه کامل و غیر کاملش رو روی چشمم میپذیرم و از نظرم دوست داشتنین بینهایت ممنون و سپاسگزارم در پناه حق تک ستاره و ستاره جهانیمون 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

سوداقرمز همایونی گفته:

زبونن بند اومده از ازن همه تلاشی ک واسمون میکنی تا شاد باشیم مرسی ازت ♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥♥دوست داریم ما همایونیها♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡

سوداقرمز همایونی گفته:

حامد عشقی و بس همین برای توصیفت کافیه ♥♥♥ هم خودت و هم آهنگات بدون شک یکی از بهتریناست حاکم احساس قلب همایونیها♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

ترانه گفته:

خوب بود

محمد گفته:

عالیه