اهنگ از قصد حامیم دانلود MP3 320 + موزیک ویدیو + متن کامل

حامیم – از قصد

دانلود اهنگ جدید حامیم به نام از قصد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ از قصد حامیم از رسانه موزیکیشو

حامیم – از قصد

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 542

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حامیم – از قصد

وقتی اسممو میشنوم با صدای تو وقتی از نزدیک میبینم روی ماه تو وقتی با چشمای دریاییت بهم زل میرنی وقتی انقد خواستی اسممو صدا میزنی من از قصد جوابتو نمیدم صدام کنی بیشتر صدام کنی بیشتر من هر وقت نگاهتو میبینم رومو میگردونم نگام کنی بیشتر نگام کنی بیشتر نه که نشونم نه فقط میخوام صدات بپیچه توی گوشم نه که نبینم و نه فقط میترسم با چشات رو به رو شم آخه صدات چشات نگات دلمو حالی به حالی میکنه منو میگیره از خودم دور از این حوالی میکنه من از قصد جوابتو نمیدم صدام کنی بیشتر صدام کنی بیشتر من هر وقت نگاهتو میبینم رومو میگردونم نگام کنی بیشتر نگام کنی بیشتر
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام حامیم را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده از قصد به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، از قصد حامیم قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران حامیم نیز با خوشحالی از انتشار ترانه از قصد حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. از قصد حامیم تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی حامیم با انتشار اهنگ جذاب از قصد از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. حامیم نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ از قصد رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک از قصد حامیم لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

حامیم خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه از قصد به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده از قصد حامیم میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای حامیم دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ از قصد خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک از قصد بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده از قصد دعوت کرده است. حامیم به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. از قصد حامیمرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. حامیم که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ از قصد این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و حامیم از آن مستثنی نیست. امیدواریم از از قصد حامیم لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام حامیم را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده از قصد به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، از قصد حامیم قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران حامیم نیز با خوشحالی از انتشار قطعه از قصد حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. از قصد حامیم تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی حامیم با انتشار ترانه جذاب از قصد از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. حامیم نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ از قصد رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه از قصد حامیم لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز حامیم با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. حامیم در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده از قصد را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که از قصد حامیم یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای حامیم و از قصد او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. حامیم سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر از قصد به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. حامیم امیدوار است با عاشقانه از قصد بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت از قصد حامیم باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از از قصد حامیم لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
پری گفته:

چقدر چرت حیف گوشام /: باید یه فس اون ترانه سرا رو زد