دانلود آهنگ سیاه سفید حامیم کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

حامیم – سیاه سفید

دانلود اهنگ جدید حامیم به نام سیاه سفید با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ سیاه سفید حامیم از رسانه موزیکیشو

حامیم – سیاه سفید

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 142

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حامیم – سیاه سفید

یه سری سیاهو سفیدا خوبن مث برف لای موهات مث کلاویه های پیانو مث اون دوتا چشمات مث ترکیب یه شال سفید با موهای مشکی فرفری مث یه آلبوم عکس قدیمی که پره از عکسای بچگی با تو رنگ دنیام چه قشنگه سیاه سفیده آره همینشه که قشنگه من شب تارمو تو هم شدی ماهمو کنار هم کاملیم میفهمی احوالمو با تو رنگ دنیام چه قشنگه سیاه سفیده آره همینشه که قشنگه من شب تارمو تو هم شدی ماهمو کنار هم کاملیم میفهمی احوالمو توی وضعیت سفیدم باهات متضاد منی ولی رفیقم باهات من سیاهم و تو سفید فرقمون زیاد اما جالب اینه کاملا به هم میاد تیرگی من با روشنی تو قشنگه بعد شب تیره روشنی صبح تو دلیل من برای موندنی من دلیل تو با تو رنگ دنیام چه قشنگه سیاه سفیده آره همینشه که قشنگه من شب تارمو تو هم شدی ماهمو کنار هم کاملیم میفهمی احوالمو با تو رنگ دنیام چه قشنگه سیاه سفیده آر همینشه که قشنگه من شب تارمو تو هم شدی ماهمو کنار هم کاملیم میفهمی احوالم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
دنیای موسیقی خوشحال است که حامیم با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. سیاه سفید اثری فوق العاده از حامیم است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. حامیم سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار سیاه سفید بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود سیاه سفید حامیم جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست حامیم که مربوط به انتشار سیاه سفید میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی حامیم با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ سیاه سفید همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. حامیم با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک سیاه سفید تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای حامیم در ترانه سیاه سفید لذت ببرید.

شاید کمتر کسی باشد ترانه سیاه سفید حامیم را نشنیده باشد. حامیم دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی حامیم برای قطعه فوق العاده سیاه سفید و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا سیاه سفید حامیم همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه سیاه سفید در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام حامیم در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت سیاه سفید پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ حامیم سیاه سفید خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود حامیم نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ سیاه سفید تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. حامیم نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ سیاه سفید فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن سیاه سفید حامیم لذت ببرید.

حامیم سیاه سفید را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران حامیم را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از حامیم که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران حامیم آهنگ سیاه سفید را جزو بهترین کارهای او می دانند. سیاه سفید حامیم خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ سیاه سفید حامیم را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ سیاه سفید حامیم لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: