دانلود آهنگ واسه تو میزنه قلبم هنوز از حامیم کیفیت اصلی

حامیم – واسه تو میزنه قلبم

دانلود اهنگ جدید حامیم به نام واسه تو میزنه قلبم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ واسه تو میزنه قلبم حامیم از رسانه موزیکیشو

حامیم – واسه تو میزنه قلبم

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 18

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حامیم – واسه تو میزنه قلبم

صدای من صدای تو تموم دلخوشی من صدای خنده های تو پیچیده لا به لای آجرای خونه ببین تنگ دل خونه برا من برای تو کجایی الان کجایی زمان نمیگذره بی تو برام تو کجایی شبام بدون تو پره غمه بده شومه برام خونه مث یه زندونه برام کی میشه من کی میشه تو شبیه من و تو کی میشه خب همیشه گیر تو بوده دلم نباشی چی میشه میمیره خب کی میشه من کی میشه تو شبیه من و تو کی میشه خب همیشه گیر تو بوده دلم نباشی چی میشه میمیره خب واسه تو میزنه قلبم هنوز هنوزم عاشقتم من هنوز هنوزم آدم قبلم هنوز هنوزم آدم قبلم هنوزم چشم به راهتم هنوزم فکر حالتم هنوزم نگرانتم هنوزم ... کی میشه من کی میشه تو شبیه من و تو کی میشه خب همیشه گیر تو بوده دلم نباشی چی میشه میمیره خب کی میشه من کی میشه تو شبیه من و تو کی میشه خب همیشه گیر تو بوده دلم نباشی چی میشه میمیره خب
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ بازپخش و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه و اهنگ احساسی میباشد.
دنیای موسیقی خوشحال است که حامیم با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. واسه تو میزنه قلبم اثری فوق العاده از حامیم است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. حامیم سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار واسه تو میزنه قلبم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود واسه تو میزنه قلبم حامیم جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست حامیم که مربوط به انتشار واسه تو میزنه قلبم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی حامیم با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه واسه تو میزنه قلبم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. حامیم با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک واسه تو میزنه قلبم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای حامیم در قطعه واسه تو میزنه قلبم لذت ببرید.

حامیم واسه تو میزنه قلبم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. قطعه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران حامیم را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از حامیم که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران حامیم اهنگ واسه تو میزنه قلبم را جزو بهترین کارهای او می دانند. واسه تو میزنه قلبم حامیم خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ واسه تو میزنه قلبم حامیم را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ واسه تو میزنه قلبم حامیم لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

حامیم واسه تو میزنه قلبم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران حامیم را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از حامیم که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران حامیم قطعه واسه تو میزنه قلبم را جزو بهترین کارهای او می دانند. واسه تو میزنه قلبم حامیم خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه واسه تو میزنه قلبم حامیم را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ واسه تو میزنه قلبم حامیم لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که حامیم با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. واسه تو میزنه قلبم اثری فوق العاده از حامیم است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. حامیم سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار واسه تو میزنه قلبم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود واسه تو میزنه قلبم حامیم جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست حامیم که مربوط به انتشار واسه تو میزنه قلبم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی حامیم با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ واسه تو میزنه قلبم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. حامیم با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ واسه تو میزنه قلبم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای حامیم در آهنگ واسه تو میزنه قلبم لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: