اهنگ دورت بگردم حجت اشرف زاده | دانلود آهنگ دورت بگردم کیفیت اصلی MP3 20 + متن کامل

حجت اشرف زاده – دورت بگردم

دانلود اهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام دورت بگردم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دورت بگردم حجت اشرف زاده از رسانه موزیکیشو

Hojat Ashrafzadeh Doret Begardam Download mp3 320 + Lyrics text

حجت اشرف زاده – دورت بگردم

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 597

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حجت اشرف زاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حجت اشرف زاده – دورت بگردم

دردی كه درمانش تو باشی دوست دارم بغضی كه بارانش تو باشی دوست دارم ديوانه ام من گرچه پايان منی تو هر چه كه پايانش تو باشی دوست دارم تو نفسی همه كسی بمان برايم زيبا شده با عشق تو حال و هوايم ای ماه من همراه من دورت بگردم در چشم تو ديوانگی را دوره كردم دورت بگردم دورت بگردم ديوانه ام من تا كه فهميدی دلت رفت از عشق آن لحظه كه ترسيدی دلت رفت هی ادعا كردی چه ها گفتی بماند با چشم خود ای عشق من ديدی دلت رفت تو نفسی همه كسی بمان برايم زيبا شده با عشق تو حال و هوايم ای ماه من همراه من دورت بگردم در چشم تو ديوانگی را دوره كردم دورت بگردم دورت بگردم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

دنیای موسیقی خوشحال است که حجت اشرف زاده با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. دورت بگردم اثری فوق العاده از حجت اشرف زاده است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. حجت اشرف زاده سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار دورت بگردم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود دورت بگردم حجت اشرف زاده جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست حجت اشرف زاده که مربوط به انتشار دورت بگردم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی حجت اشرف زاده با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه دورت بگردم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. حجت اشرف زاده با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ دورت بگردم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای حجت اشرف زاده در اهنگ دورت بگردم لذت ببرید.

حجت اشرف زاده خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه دورت بگردم به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده دورت بگردم حجت اشرف زاده میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای حجت اشرف زاده دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ دورت بگردم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه دورت بگردم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده دورت بگردم دعوت کرده است. حجت اشرف زاده به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دورت بگردم حجت اشرف زادهرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. حجت اشرف زاده که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه دورت بگردم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و حجت اشرف زاده از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دورت بگردم حجت اشرف زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام حجت اشرف زاده را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با آهنگ فوق العاده دورت بگردم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، دورت بگردم حجت اشرف زاده قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران حجت اشرف زاده نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ دورت بگردم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. دورت بگردم حجت اشرف زاده تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی حجت اشرف زاده با انتشار موزیک جذاب دورت بگردم از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. حجت اشرف زاده نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک دورت بگردم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک دورت بگردم حجت اشرف زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار حجت اشرف زاده خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب دورت بگردم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده دورت بگردم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. حجت اشرف زاده در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. دورت بگردم حجت اشرف زادهاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. حجت اشرف زاده نیز در دورت بگردم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ دورت بگردم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: