دانلود آهنگ شهرزاد حجت اشرف زاده | اهنگ جدید حجت اشرف زاده شهرزاد + متن

حجت اشرف زاده – شهرزاد

دانلود اهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام شهرزاد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شهرزاد حجت اشرف زاده از رسانه موزیکیشو

Hojat Ashrafzadeh Shahrzad Download mp3 320 + Lyrics text

حجت اشرف زاده – شهرزاد

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حجت اشرف زاده
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حجت اشرف زاده – شهرزاد

بگو چگونه بگذرم از آن نگاه مشرقی نیامدی بگو چرا رسیده وقت عاشقی بیا بیا که بعد تو نفس نمیکشم هنوز به قلب خسته ام نگو به پای عشق من بسوز تو شهرزاد قصه ی هزار و یک شب منی تمام دلخوشی من برای زنده بودنی در این هوای لعنتی کنار من قدم بزن سکوت عصر جمعه را به خاطرم به هم بزن تمام ناتمام من من از خیال تو پرم اگرچه دل نمیبری من از تو دل نمیبرم بیا بیا که بعد تو نفس نمیکشم هنوز به قلب خسته ام نگو به پای عشق من بسوز تو شهرزاد قصه ی هزار و یک شب منی تمام دلخوشی من برای زنده بودنی
توضیحات

حجت اشرف زاده را می توان یکی از بهترین خواننده های سنتی خوانی تلقی کرد که سبک قدیمی موسیقی را وارد ریتم های امروزی و پاپ کرده است. حجت اشرف زاده که الگوی خود را استاد محمدرضا شجریان می داند صدایی آرام بخش و زیبا برای شنونده ها به اشتراک می گذارد.

حجت اشرف زاده به تازگی با انتشار پستی خبر از پخش موزیک جدید خود به نام شهرزاد را داده است. این آهنگ ریتمی آرام و احساسی دارد و مفهوم عاشقانه شهرت خاصی به این موزیک بخشیده است. شهرزاد را می توانید در خلوت خود گوش داده و از ان لذت ببرید.

هم اکنون می توانید اهنگ احساسی شهرزاد حجت اشرف زاده را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید حجت اشرف زاده شهرزاد لذت برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
امیر برج آباد گفته:

عالی

محمدعبدلی گفته:

بسیار عالی صدایش آرامش بخش است