حسین صالحی فقط و فقط : دانلود اهنگ جدید حسین صالحی فقط و فقط + متن کامل

حسین صالحی – فقط و فقط

دانلود اهنگ جدید حسین صالحی به نام فقط و فقط با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ فقط و فقط حسین صالحی از رسانه موزیکیشو

حسین صالحی – فقط و فقط

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حسین صالحی – فقط و فقط

هیچ کس نفهمیدبعد تو دنیام تموم شد تو یه یک روز. چی داره این غم که برام تنها شده تقدیر امروز. باور بکن که قلب من تنها واسه تو یک نفر بود . هرچی صدات کردم نرو روی دل تو بی اثر بود. پای تو بیاد وسط میمیره دلم واست واست صد بار میزنه دلم فقط وفقط چشام قفل شده رو عکست دیوونه خدا خوب میدونه دور نمیشم ازت. بارون زدو حال وهوام بد شد دلم غم داره بازم. چیزی نمونده که برات دیگه تو این قصه ببازم. این باورش سخت که من باید بدون تو بمونم. شاید یه حسی هست که من از بودنش چیزی ندونم.
توضیحات

دنیای موسیقی خوشحال است که حسین صالحی با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. فقط و فقط اثری فوق العاده از حسین صالحی است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. حسین صالحی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار فقط و فقط بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود فقط و فقط حسین صالحی جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست حسین صالحی که مربوط به انتشار فقط و فقط میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی حسین صالحی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ فقط و فقط همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. حسین صالحی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه فقط و فقط تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای حسین صالحی در ترانه فقط و فقط لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
وحید گفته:

عالی بود،موفق باشی همیشه👌👌