اهنگ خاتون حمید هیراد | دانلود اهنگ خاتون حمید هیراد + متن اهنگ خاتون حمید هیراد

حمید هیراد – خاتون

دانلود اهنگ جدید حمید هیراد به نام خاتون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خاتون حمید هیراد از رسانه موزیکیشو

Hamid Hiraad Khatoon Download mp3 320 + Lyrics text

حمید هیراد – خاتون

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 9

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حمید هیراد
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حمید هیراد – خاتون

دوش چه خورده‌ای دلا راست بگو نهان مکن چون خمشان بی گنه روی بر آسمان مکن باده خاص خورده ای نقل خلاص خورده ای بوی شراب میزند از سر و از دهان تو دوش چه خورده‌ای دلا راست بگو نهان مکن چون خمشان بی گنه روی بر آسمان مکن باده خاص خورده ای نقل خلاص خورده ای بوی شراب میزند از سر و از دهان تو همینم مونده که عاشق بشم با خنده هاتون همینم مونده که جونم بدم واسه نگاتون همش میگم برو باور نکن قلبم فداتون آخ عجب داستانی دارم با تو خاتون هر کاری میکنم میخوام دورت کنم از خاطرم یه کاری میکنی با دلم که هی میای دور و برم یه کاری میکنی با دلم که هی میای دور و برم هر کاری میکنم میخوام دورت کنم از خاطرم یه کاری میکنی با دلم که هی میای دور و برم یه کاری میکنی با دلم که هی میای دور و برم .. همینم مونده که عاشق بشم با خنده هاتون همینم مونده که جونم بدم واسه نگاتون همش میگم برو باور نکن قلبم فداتون آخ عجب داستانی دارم با تو خاتون
توضیحات

حمید هیراد خواننده فارسی محبوب کشور موزیکی شاد و دوستداشتنی به نام خاتون را برای مخاطبان خود منتشر کرده است. درواقع همیشه موزیک های حمید هیراد شنیدنی بوده و می توان در هر مجلسی از آن استفاده کرد. معمولا شعر های حمید هیراد برگرفته شده از اشعار مولوی و سعدی یا حافظ می باشد که این خود به موزیک های او ارزش می بخشد.

خاتون در زبان ترکی به معنای خانوم بوده که نوعی لفظ احترام بشمار می آید. حمید هیراد خاتون را اجرا کرده تا با این لفظ آقایان کمی ادبی تر و محترمانه خانوم هایشان را صدا بزنند. آهنگ خاتون حمید هیراد سرشار از کلمات عاشقانه و احساسی است که می توان عاشقانه های بسیاری را با آن تجربه کرد.

حمید حسین زاده که شما کاربران و علاقه مندان به موسیقی های ایرانی وی را به نام حمید هیراد می شناسید متولد 1 بهمن ماه سال 1370 در چابکسر خواننده و آهنگساز و ترانه سرا می باشد. حمید هیراد برای چندسالی است فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است و در این میان موزیک های بسیار خوب و شنیدنی را روانه بازار موسیقی کرده است.

حمید هیراد با گروه پازل بند همکاری های بسیار زیادی را نیز داشته است. اولین همکاری وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در 15 اسفند 1395 به نام «بی تاب» منتشر شد. این همکاری ادامه داشت تا در اردیبهشت ماه سال 1396 آهنگ مستقل وی به نام «مستم کن» روانه بازار موسیقی شد.

فعالیت هنری وی بسیرا گسترده شد تا در تیر ماه 1396 آهنگ «دلارام» را به همراهی گروه موسیقی خوب به نام پازل بند روانه بازار شد و این همکاری موجب استقبال بسیار زیاد شنونده های موسیقی شد. اکنون حمید هیراد برای چندسالی است که فعالیت های خود را به دلیل بیماری سرطان خون کم کرده است و با این بیماری دست و پنجه نرم می کند.

شما کاربران و علاقه مندان به آهنگ های حمید هیراد می توانید از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم حمید هیراد موارد مورد نظر خود را دانلود کرده تا خاطرات خوبی را برای خود و شنونده های اطرافتان بسازید.

هم اکنون می توانید این موزیک زیبا را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کرده تا نهایت لذت را در کنار عشق و همسر خود داشته باشید. امید است سخن ها همچون کلمه خاتون نه تنها زیبا و ادبی بلکه نهایت عشق را به همراه داشته باشد.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Parham padram گفته:

زنده باشی اقاحمیدهیراد دوست داشتنی خداشماروحفظ کنه برای مردم عزیز ایران برقرار باشی عالی وپرانرژی