آهنگ رسوایی حمید هیراد | دانلود آهنگ رسوایی حمید هیراد + متن

حمید هیراد – رسوایی

دانلود اهنگ جدید حمید هیراد به نام رسوایی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ رسوایی حمید هیراد از رسانه موزیکیشو

Hamid Hiraad Rosvayi Download mp3 320 + Lyrics text

حمید هیراد – رسوایی

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حمید هیراد
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حمید هیراد – رسوایی

عاشق تر از آهنگ که دمی خام شوم من با بوی سر زلف تو آرام شوم من عاشق تر از آنم که تورا یار بدانم من عاشقم و جز تو خریدار ندارم راه مرا اشاره شو ای همه آرزوی من ناز ترین خلق جهان نشسته رو به روی من جان مرا بهانه شو مستی عاشقانه شو جان و نگار من در دل من ترانه شو ای دل ای دل ای دل ای دل ای دل ای دل ای دل ای دل ای جان ای دل ای دل ای دل ای دل ای دل ای دل ای دل معشوق شیدا منم عاشق لیلا منم سر سپرده و اسیر اون نگاه زیبا معشوق شیدا منم عاشق لیلا منم سر سپرده و اسیر اون نگاه زیبا راه مرا اشاره شو ای همه آرزوی من ناز ترین خلق جهان نشسته رو به روی من جان مرا بهانه شو مستی عاشقانه شو جان و نگار من در دل من ترانه شو راه مرا اشاره شو ای همه آرزوی من ناز ترین خلق جهان نشسته رو به روی من جان مرا بهانه شو مستی عاشقانه شو جان و نگار من در دل من ترانه شو
توضیحات

بهتر است در رابطه و گفتمان های عاشقی خود رسوایی به بار نیاید. گاهی اوقات همانطور که همه می دانند کلمات معانی مختلفی در جملات بدست می آورند. این معانی و مفهوم ها گاها با نوع بیان و دید افراد مفهوم خود را بدست می آورند و نیاز به نظر شما دارد.

حمید هیراد آهنگی شاد و ریتمیک به نام رسوایی را منتشر کرده که با بازخورد خوب طرفدارانش روبه رو شد. رسوایی حمید هیراد بخاطر عاشقی بیش از حدی است که در رابطه دچار آن شده است و این عاشقی برای او هیچ راه درمانی غیر وصال یار را ندارد.

اهنگ رسوایی را خود حمید هیراد عزیز آهنگسازی کرده و تنظیم آن نیز توسط امیر میلاد نیکزاد صورت گرفته است. هم اکنون می توانید این موزیک دوست داشتنی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل آن دانلود کنید.

حمید حسین زاده که شما کاربران و علاقه مندان به موسیقی های ایرانی وی را به نام حمید هیراد می شناسید متولد 1 بهمن ماه سال 1370 در چابکسر خواننده و آهنگساز و ترانه سرا می باشد. حمید هیراد برای چندسالی است فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است و در این میان موزیک های بسیار خوب و شنیدنی را روانه بازار موسیقی کرده است.

حمید هیراد با گروه پازل بند همکاری های بسیار زیادی را نیز داشته است. اولین همکاری وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در 15 اسفند 1395 به نام «بی تاب» منتشر شد. این همکاری ادامه داشت تا در اردیبهشت ماه سال 1396 آهنگ مستقل وی به نام «مستم کن» روانه بازار موسیقی شد.

فعالیت هنری وی بسیرا گسترده شد تا در تیر ماه 1396 آهنگ «دلارام» را به همراهی گروه موسیقی خوب به نام پازل بند روانه بازار شد و این همکاری موجب استقبال بسیار زیاد شنونده های موسیقی شد. اکنون حمید هیراد برای چندسالی است که فعالیت های خود را به دلیل بیماری سرطان خون کم کرده است و با این بیماری دست و پنجه نرم می کند.

شما کاربران و علاقه مندان به آهنگ های حمید هیراد می توانید از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم حمید هیراد موارد مورد نظر خود را دانلود کرده تا خاطرات خوبی را برای خود و شنونده های اطرافتان بسازید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک عاشقانه نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: