آهنگ شوخیه مگه حمید هیراد | دانلود حمید هیراد شوخیه مگه + متن

حمید هیراد – شوخیه مگه

دانلود اهنگ جدید حمید هیراد به نام شوخیه مگه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شوخیه مگه حمید هیراد از رسانه موزیکیشو

Hamid Hiraad Shookhie Mage Download mp3 320 + Lyrics text

حمید هیراد – شوخیه مگه

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 34

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حمید هیراد
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حمید هیراد – شوخیه مگه

گر جان به جان من کنی جان و جهان من تویی سیر نمیشوم ز تو تاب و توان من تویی نظری به حال ما کن تا روم به سمت کوی ات دیوانه تر از دلم نیست تا شود اسیر رویت شوخیه مگه بذاری بری نمونی تو یار منی نشون به اون نشونی شوخیه مگه دل و بزنی به دریا عاشقی کنی پرسه نزنی تو شبها شوخیه مگه بذاری بری نمونی تو یار منی نشون به اون نشونی شوخیه مگه دل و بزنی به دریا عاشقی کنی پرسه نزنی تو شبها چه کنم وجود من با دل تو ساز شد همه دنیای من آن دلبر طناز شد تو که بی وفا نبودی پر جور و جفا نبودی تو همه وجود مایی تو ز ما جدا نبودی ای ز ما جدا نبودی شوخیه مگه بذاری بری نمونی تو یار منی نشون به اون نشونی شوخیه مگه دل و بزنی به دریا عاشقی کنی پرسه نزنی تو شبها شوخیه مگه بذاری بری نمونی تو یار منی نشون به اون نشونی شوخیه مگه دلو بزنی به دریا عاشقی کنی پرسه نزنی تو شبها
توضیحات

حمید هیراد خواننده نوظهور کشورمون در آهنگ جدید و آرام خود، معشوقه خویش را با سوال شوخیه مگه بذاری بری نمونی مورد خطاب قرار داده است. عاشقانه جدید حمید هیراد به نام شوخیه مگه را خودش سروده و کار آهنگسازی را نیز خودش برعهده گرفته است. امیر میلاد نیکزاد نیز همچون بیشتر اوقات نیز کار تنظیم را بر عهده گرفته. این آهنگ احساسی و پاییزی با استقبال بی شمار مخاطبین مواجه شد و در کنسرت های حمید هیراد نیز غوغایی به پا کرده است.

حمید حسین زاده که شما کاربران و علاقه مندان به موسیقی های ایرانی وی را به نام حمید هیراد می شناسید متولد 1 بهمن ماه سال 1370 در چابکسر خواننده و آهنگساز و ترانه سرا می باشد. حمید هیراد برای چندسالی است فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است و در این میان موزیک های بسیار خوب و شنیدنی را روانه بازار موسیقی کرده است.

حمید هیراد با گروه پازل بند همکاری های بسیار زیادی را نیز داشته است. اولین همکاری وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در 15 اسفند 1395 به نام «بی تاب» منتشر شد. این همکاری ادامه داشت تا در اردیبهشت ماه سال 1396 آهنگ مستقل وی به نام «مستم کن» روانه بازار موسیقی شد.

فعالیت هنری وی بسیرا گسترده شد تا در تیر ماه 1396 آهنگ «دلارام» را به همراهی گروه موسیقی خوب به نام پازل بند روانه بازار شد و این همکاری موجب استقبال بسیار زیاد شنونده های موسیقی شد. اکنون حمید هیراد برای چندسالی است که فعالیت های خود را به دلیل بیماری سرطان خون کم کرده است و با این بیماری دست و پنجه نرم می کند.

شما کاربران و علاقه مندان به آهنگ های حمید هیراد می توانید از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم حمید هیراد موارد مورد نظر خود را دانلود کرده تا خاطرات خوبی را برای خود و شنونده های اطرافتان بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Saeed گفته:

عالی بود. خواننده بسیار خوبیست