اهنگ حمید هیراد عشق | دانلود آهنگ حمید هیراد عشق + متن اهنگ

حمید هیراد – عشق

دانلود اهنگ جدید حمید هیراد به نام عشق با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عشق حمید هیراد از رسانه موزیکیشو

Hamid Hiraad Eshgh Download mp3 320 + Lyrics text

حمید هیراد – عشق

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حمید هیراد
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حمید هیراد – عشق

نبسته ام به کس دل نبسته کس به من دل من عاشق تر از من ماندم ساحل به ساحل نبسته کس به من دل نبسته ام به کس دل من عاشق تر از من ماندم ساحل به ساحل ای با وفای بی وفای قلب من کجایی امان امان امان از این عشق و غم جدایی ای تو غریب و آشنای قلب من کجایی امان امان امان از این عشق و غم جدایی ای با تواما ای تو که از دست دلم بریده ای ای با تواما ای تو که رفتی و منو ندیده ای ای با توام ای عشق من با توام ای یار من ای یار بی دلدار من ای محرم و غمخوار من با توام ای عشق با توام ای عشق با توام ای عشق با توام ای عشق من با تو بهشتی شدنم در خطر افتاد آتش بزن این جان و به دوزخ بکشانم هی نگو تمومه این دو روز آشنایی آخ نگو رسیده خدایا لحظه جدایی قسم به اون خدایی که میپرستی یارم دار و ندار این دل فقط تو هستی یارم ای با تواما ای تو که از دست دلم بریده ای ای با تواما ای تو که رفتی و منو ندیده ای ای با توام ای عشق من با توام ای یار من ای یار بی دلدار من ای محرم و غمخوار من با توام ای عشق با توام ای عشق با توام ای عشق با توام ای عشق
توضیحات

مدتی بود که حمید هبراد تبدیل به یکی از پر حاشیه ترین خواننده های امروز موسیقی پاپ تبدیل شده بود، از خبر کنسرت پلی بک به جای کنسرت زندهگرفته تا سرقت ادبی و دیگر حاشیه ها. اما خوب به هر حال زندگی هیچ هنرمندی از این حاشیه ها دور نبوده و با وجود همه این اتفاق ها او باز هم با همان قدرت گذشته به فعالیتش ادامه داد و تک آهنگ های زیبای ئیگری را منتشر کرد.

“عشق” نام یکی از تک آهنگ های احساسی حمید هیراد است که در سال 1396 منتشر شده است. حمید هیراد ترانه سرایی و آهنگسازی این آهنگ عاشقانه را خودش به زیبایی انجام داده است. تنظیم فوق العاده آن هم به عهده امیر میلاد نیکزاد بوده است. این آهنگ حاکی از عاشقانه های عشق نافرجامی است که امید به برگشتن معشوق در آن دیده می شود.

حمید حسین زاده که شما کاربران و علاقه مندان به موسیقی های ایرانی وی را به نام حمید هیراد می شناسید متولد 1 بهمن ماه سال 1370 در چابکسر خواننده و آهنگساز و ترانه سرا می باشد. حمید هیراد برای چندسالی است فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است و در این میان موزیک های بسیار خوب و شنیدنی را روانه بازار موسیقی کرده است.

حمید هیراد با گروه پازل بند همکاری های بسیار زیادی را نیز داشته است. اولین همکاری وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در 15 اسفند 1395 به نام «بی تاب» منتشر شد. این همکاری ادامه داشت تا در اردیبهشت ماه سال 1396 آهنگ مستقل وی به نام «مستم کن» روانه بازار موسیقی شد.

فعالیت هنری وی بسیرا گسترده شد تا در تیر ماه 1396 آهنگ «دلارام» را به همراهی گروه موسیقی خوب به نام پازل بند روانه بازار شد و این همکاری موجب استقبال بسیار زیاد شنونده های موسیقی شد. اکنون حمید هیراد برای چندسالی است که فعالیت های خود را به دلیل بیماری سرطان خون کم کرده است و با این بیماری دست و پنجه نرم می کند.

شما کاربران و علاقه مندان به آهنگ های حمید هیراد می توانید از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم حمید هیراد موارد مورد نظر خود را دانلود کرده تا خاطرات خوبی را برای خود و شنونده های اطرافتان بسازید.

شما عزیزان می توانید آهنگ ریتمیک “عشق” را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
تگزاس گفته:

Excellent