اهنگ ماه من حمید هیراد | دانلود آهنگ ماه من حمید هیراد + متن

حمید هیراد – ماه من

دانلود اهنگ جدید حمید هیراد به نام ماه من با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ماه من حمید هیراد از رسانه موزیکیشو

Hamid Hiraad Mahe Man Download mp3 320 + Lyrics text

حمید هیراد – ماه من

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حمید هیراد
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حمید هیراد – ماه من

گفتم بیا ای ماه من ای روز و شب همراه من تنها و غمگینم مکن رسوا تر از اینم مکن عشق تو شد دنیای من پنهان پیدای من مجنون شدم بازم مکن ای نازنین نازم مکن حال و هوای این دل خرابمو میدونی تو پای حرفای دل عاشق من میمونی تمام سرمستی دنیای من اون چشماته قسم به اون ناز نگات وجود من هواته یه خاطره یه پنجره یه بغض نیمه کاره حی و حاضره تا بشکنه سکوتمو تمام خنده های تو موثره چه حالی داره این شبا رو با یاد تو سر کردن تموم دنیا رو از عشق پاک تو با خبر کردن حال و هوای این دل خرابمو میدونی تو پای حرفای دل عاشق من میمونی تمام سرمستی دنیای من اون چشماته قسم به اون ناز نگات وجود من هواته
توضیحات

هر خواننده ای در لیست موزیک های خود آهنگی را دارد که می تواند نه تنها روح را آرامش داده بلکه تسکین ذهن برای حمله بسیاری از مشکلات باشد. حمید هیراد خواننده مشهور و بسیار دوستداشتنی که چندسالی است بسیاری از حواشی را به دوش می کشد موزیکی دارد به نام ماه من.

ماه من حمید هیراد یک موزیک عاشقانه و بسیار احساسی می باشد که با جملاتی احساسی بیان شده اند و شنوند را به سمت خود جذب می کند. این کار نیاز به هنر خیلی بالایی دارد که حمید هیراد توانسته به خوبی آن را انجام دهد و هر شنونده ای را از این موزیک راضی نگهدارد.

حمید حسین زاده که شما کاربران و علاقه مندان به موسیقی های ایرانی وی را به نام حمید هیراد می شناسید متولد 1 بهمن ماه سال 1370 در چابکسر خواننده و آهنگساز و ترانه سرا می باشد. حمید هیراد برای چندسالی است فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است و در این میان موزیک های بسیار خوب و شنیدنی را روانه بازار موسیقی کرده است.

حمید هیراد با گروه پازل بند همکاری های بسیار زیادی را نیز داشته است. اولین همکاری وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در 15 اسفند 1395 به نام «بی تاب» منتشر شد. این همکاری ادامه داشت تا در اردیبهشت ماه سال 1396 آهنگ مستقل وی به نام «مستم کن» روانه بازار موسیقی شد.

فعالیت هنری وی بسیرا گسترده شد تا در تیر ماه 1396 آهنگ «دلارام» را به همراهی گروه موسیقی خوب به نام پازل بند روانه بازار شد و این همکاری موجب استقبال بسیار زیاد شنونده های موسیقی شد. اکنون حمید هیراد برای چندسالی است که فعالیت های خود را به دلیل بیماری سرطان خون کم کرده است و با این بیماری دست و پنجه نرم می کند.

شما کاربران و علاقه مندان به آهنگ های حمید هیراد می توانید از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم حمید هیراد موارد مورد نظر خود را دانلود کرده تا خاطرات خوبی را برای خود و شنونده های اطرافتان بسازید.

هم اکنون می توانید موزیک ماه من حمید هیراد را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن این موزیک آرام نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: