دانلود آهنگ نیمه جانم حمید هیراد | کیفیت اهنگ MP3 اصلی + متن

حمید هیراد – نیمه جانم

دانلود اهنگ جدید حمید هیراد به نام نیمه جانم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نیمه جانم حمید هیراد از رسانه موزیکیشو

Hamid Hiraad Nimeye Janam Download mp3 320 + Lyrics text

حمید هیراد – نیمه جانم

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 4645

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حمید هیراد
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حمید هیراد – نیمه جانم

یارم ای یار یار مینشینم با تو و دورت حصار میکشم ناز چشمان تو را بی اختیار میکشم مینشینی پیش مهتاب و تو ناز میکنی کام این دیوانه را هر شب تو باز میکنی نیمه ی جانم ای نیمه ی جانم چه حالی دارم امشب روح و روانم آرام جهانم هواتو دارم امشب نیمه ی جانم ای نیمه ی جانم چه حالی دارم امشب روح و روانم آشوب زمانم چه یاری دارم امشب یارم ای یار یار یارم یاره یار یار جانم ای جان جان ای یارم یاره یار یار یارم ای یار یار یارم یاره یار یار جانم ای جان جان ای یارم یاره یار یار از عشقت بند بند این دل دیوانه می لرزد خرابم میکنی هر دم خرابی باتو می ارزد ندارم طاقت دل کندن از تو که هم جان از تو دارم هم تن از تو آخه عاشق شده این دل پریشون شده این دل عاشق شده این دل مست و مجنون شده این دل نیمه ی جانم ای نیمه ی جانم چه حالی دارم امشب روح و روانم آرام جهانم هواتو دارم امشب نیمه ی جانم ای نیمه ی جانم چه حالی دارم امشب روح و روانم آشوب زمانم چه یاری دارم امشب یارم ای یار یار یارم یاره یار یار جانم ای جان جان ای یارم یاره یار یار یارم ای یار یار یارم یاره یار یار جانم ای جان جان ای یارم یاره یار یار نیمه ی جانم نیمه ی جانم ای نیمه ی جانم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ عاشقانه و اهنگ فاز خوب و اهنگ قدیمی میباشد.

حمید هیراد که این روزها با مریضی سرطان دست و پنجه نرم می کند و متاسفانه مدت هاست که به این بیماری مبتلا است، هنوز هم به قوت قبل به کار خوانندگی ادامه می دهد. به همین دلیل طرفداران او در این روزها در انتظار انتشار تک آهنگ جدید احساسی او به نام کودتا هستند.

حمید هیراد تا کنون آهنگ های بسیاریمنتشر کرده است که هیت ترین آن ها “شوخیه مگه” نام دارد. البته او 2 آهنگ ترند دیگر دارد که با همکاری پازل بند آن ها را منتشر کرده است، یعنی دو آهنگ عاشقانهدلارام” و “معشوق“. اما یکی دیگر از تک اهنگای پرطرفدار او که در سال 1396 منتشر کرد “نیمه جانم” نام دارد که بعد از انتشارش تا به امروز تمام توجه ها را به خود جلب کرده و هنوزم در لیست آهنگ های ترند سال قرار دارد.

آهنگساز و ترانه سرای این آهنگ ریتمیک را حمید هیراد و تنظیم آن را امیر میلاد نیکزاد به زیبایی انجام داده اند. شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ زیبا را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل آن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

حمید حسین زاده که شما کاربران و علاقه مندان به موسیقی های ایرانی وی را به نام حمید هیراد می شناسید متولد 1 بهمن ماه سال 1370 در چابکسر خواننده و آهنگساز و ترانه سرا می باشد. حمید هیراد برای چندسالی است فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است و در این میان موزیک های بسیار خوب و شنیدنی را روانه بازار موسیقی کرده است.

حمید هیراد با گروه پازل بند همکاری های بسیار زیادی را نیز داشته است. اولین همکاری وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در 15 اسفند 1395 به نام «بی تاب» منتشر شد. این همکاری ادامه داشت تا در اردیبهشت ماه سال 1396 آهنگ مستقل وی به نام «مستم کن» روانه بازار موسیقی شد.

فعالیت هنری وی بسیرا گسترده شد تا در تیر ماه 1396 آهنگ «دلارام» را به همراهی گروه موسیقی خوب به نام پازل بند روانه بازار شد و این همکاری موجب استقبال بسیار زیاد شنونده های موسیقی شد. اکنون حمید هیراد برای چندسالی است که فعالیت های خود را به دلیل بیماری سرطان خون کم کرده است و با این بیماری دست و پنجه نرم می کند.

شما کاربران و علاقه مندان به آهنگ های حمید هیراد می توانید از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم حمید هیراد موارد مورد نظر خود را دانلود کرده تا خاطرات خوبی را برای خود و شنونده های اطرافتان بسازید.

امیدواریم از شنیدن این آهنگ گیرا با فاز خوبی که بهتون می ده لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. حمید هیراد نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک نیمه جانم جدیدترین اثر حمید هیراد است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. حمید هیراد با آهنگ نیمه جانم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. نیمه جانم حمید هیراد یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که حمید هیراد برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط حمید هیراد، نیمه جانم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای حمید هیراد به ارمغان آورد. امیدواریم حمید هیراد بعد از نیمه جانم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک نیمه جانم حمید هیراد لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: