دانلود آهنگ راغب و حمید هیراد خوش به حالم کیفیت اصلی + متن

حمید هیراد و راغب – خوش به حالم

دانلود اهنگ جدید حمید هیراد و راغب به نام خوش به حالم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خوش به حالم حمید هیراد و راغب از رسانه موزیکیشو

Hamid Hiraad & Ragheb Khosh Be Halam Download mp3 320 + Lyrics text

حمید هیراد و راغب – خوش به حالم

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 925

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حمید هیراد
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حمید هیراد و راغب – خوش به حالم

دنیا دنیا از آرامش چشمان تو لبریزم عزیزم دریا دریا از این عشق پر آوازه به پای تو بریزم تو لب تر کنی من شاعر چشمان تو میشم فقط یار تو میشم گرفتار تو میشم لب تر کنی من شاعر چشمان تو میشم فقط یار تو میشم گرفتار تو میشم خوش به حالم که یار اومده باز اومده میخواد محرم و یارم بشه همه کس و کارم بشه دل بی قرارم بشه محو این عشق که باز اومده تا اومده میخواد خونه خرابم کنه از عشق تو ابم کنه میخواد چیکارم کنه منتظرم من در این حالت دلواپسی که نشستم سر راهت منتظرم من که باید تو به دادم برسی وای از آن چشم سیاهت تو لب تر کنی من شاعر چشمان تو میشم فقط یار تو میشم گرفتار تو میشم لب تر کنی من شاعر چشمان تو میشم فقط یار تو میشم گرفتار تو میشم خوش به حالم که یار اومده باز اومده میخواد محرم و یارم بشه همه کس و کارم بشه دل بی قرارم بشه محو این عشق که باز اومده تا اومده میخواد خونه خرابم کنه از عشق تو ابم کنه میخواد چیکارم کنه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.
حمید هیراد و راغب سابقه همکاری بسیار موفقی باهم داشتند و آهنگ “جذاب” با صدای آنها برای تمامی علاقه مندان پر از خاطرات خوب است از این رو حمید هیراد و راغب این بار دوباره با آهنگ جدیدشان یعنی آهنگ خوش به حالم سعی بر خوشحالی و خاطره سازی برای هواداران و علاقه مندان خودشان کردند.
دنیای موسیقی خوشحال است که حمید هیراد و راغب با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. خوش به حالم اثری فوق العاده از حمید هیراد و راغب است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. حمید هیراد و راغب سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار خوش به حالم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود خوش به حالم حمید هیراد و راغب جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست حمید هیراد و راغب که مربوط به انتشار خوش به حالم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی حمید هیراد و راغب با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه خوش به حالم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. حمید هیراد و راغب با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه خوش به حالم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای حمید هیراد و راغب در آهنگ خوش به حالم لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار حمید هیراد و راغب خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان قطعه شنیدنی و جذاب خوش به حالم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده خوش به حالم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. حمید هیراد و راغب در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. خوش به حالم حمید هیراد و راغباز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. حمید هیراد و راغب نیز در خوش به حالم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک خوش به حالم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام حمید هیراد و راغب را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده خوش به حالم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، خوش به حالم حمید هیراد و راغب قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران حمید هیراد و راغب نیز با خوشحالی از انتشار آهنگ خوش به حالم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. خوش به حالم حمید هیراد و راغب تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی حمید هیراد و راغب با انتشار آهنگ جذاب خوش به حالم از مخاطبینش خواست تا با این قطعه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. حمید هیراد و راغب نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ خوش به حالم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه خوش به حالم حمید هیراد و راغب لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز حمید هیراد و راغب با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. حمید هیراد و راغب در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده خوش به حالم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که خوش به حالم حمید هیراد و راغب یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای حمید هیراد و راغب و خوش به حالم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. حمید هیراد و راغب سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر خوش به حالم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. حمید هیراد و راغب امیدوار است با عاشقانه خوش به حالم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت خوش به حالم حمید هیراد و راغب باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از خوش به حالم حمید هیراد و راغب لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. حمید هیراد و راغب نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه خوش به حالم جدیدترین اثر حمید هیراد و راغب است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. حمید هیراد و راغب با ترانه خوش به حالم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. خوش به حالم حمید هیراد و راغب یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که حمید هیراد و راغب برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط حمید هیراد و راغب، خوش به حالم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای حمید هیراد و راغب به ارمغان آورد. امیدواریم حمید هیراد و راغب بعد از خوش به حالم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه خوش به حالم حمید هیراد و راغب لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

حمید هیراد و راغب خوش به حالم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران حمید هیراد و راغب را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از حمید هیراد و راغب که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران حمید هیراد و راغب اهنگ خوش به حالم را جزو بهترین کارهای او می دانند. خوش به حالم حمید هیراد و راغب خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه خوش به حالم حمید هیراد و راغب را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ خوش به حالم حمید هیراد و راغب لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
یابک گفته:

عالیییییییییییییییییییییی دست درد نکنه حمید هیراد

Bardia گفته:

سلام عالیه من صدای حمید هیراد روخیلی دوست دارم

شهرزاد گفته:

عاشق صداتم عالیه

مریم گفته:

خیلی آهنگ پر انرژی و زیبایی بود

امید گفته:

خیلی عالی وبااحساس خوندن هردوخواننده آهنگهای دونفره روبهتر اجرامیکنن

یک عدد راغبی 😉 گفته:

به به بازم یه بمب پر از انرژی دیگه، خسته نباشید میگم به استاد راغب عزیز و دوست، برادر و همکار بزرگوارشون جناب هیراد، امیدوارم همیشه موفق باشید و بدرخشید و بتونید همیشه با قدرت و انرژی برامون بخونید بهترینا رو براتون آرزومندم. دوستان جناب راغب و جناب هیراد از اون دسته خوانندگانی هستند که براشون بسیار مهمه که شعر چجوری باشه متن آهنگ چجوری باشه و برای گوش مخاطب ارزش قائل هستند و همیشه سعی بر خوشحال کردن هواداران و مردم عزیز دارند. خسته نباشید ☺️

Asalfry گفته:

سلام عذر میخوام متن آهنگو اشتباه تایپ کردین (بَه بِه این عشق که باز اومده /از عشق تو آبم کنه میخواد * شکارم* کنه) لطف کنید تصحیحش کنید 🙏🏻

آتنا گفته:

سلام من آتنا هستم. این آهنگ خیلی خوبه واقعا دم راغب و حمید هیراد گرم من که دوس داشتم عالی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

امیررضل گفته:

حمید هیراد عالی عالی