اهنگ حمید هیراد کدئین | دانلود آهنگ کدئین حمید هیراد + متن

حمید هیراد – کدئین

دانلود اهنگ جدید حمید هیراد به نام کدئین با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کدئین حمید هیراد از رسانه موزیکیشو

Hamid Hiraad Codeine Download mp3 320 + Lyrics text

حمید هیراد – کدئین

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 16

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم حمید هیراد
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ حمید هیراد – کدئین

مثل هر شب هوس عشق خودت زد به سرم چند ساعت شده از زندگیم بی خبرم از همان جاده که تو رفتی و من ماندم و من بین این قافیه ها گم شدم و در به درم در به درم بسته بسته کدئین خوردم و خوابم نگرفت بسته بسته کدئین خوردم و خواب نگرفت پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم این همه فاصله در جاده صد ریل قطار بال پرواز دلم کو که به سویت بپرم من خدای غزل ناب نگاهت شده ام از رگ گردن تو من به تو نزدیک ترم پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم
توضیحات

کدئین و یا همان متیل مرفین یک داروی مخدر ضد درد و آرام بخش است که معمولا در حین درد و یا مواردی که بدن را دچار کوفتگی کند استفاده می شود. کدئین بنابه گزارش های رسیده پر مصرف ترین داروی مخدر بوده که اکثر افراد در جهان برای تسکین درد از آن استفاده می کنند.

حمیدرضا حسین زاده و یا همان حمید هیراد در اسم موزیک خود خلاقیت به خرج داده ونام آن را کدئین گذاشته است. کدئین حمید هیراد اشاره به یار دارد که آرام بخش بوده و حمید عزیز سعی داشته تا این فضا را با آهنگ کدئین احساسی کند و در این موزیک کمی هم ناراحتی به خرج داده است”پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم!!”

آن چیز که زیاد است کدئین می باشد اما حمید هیراد در کدئین سعی داشته اصل موضوع را تفهیم کند و این اهنگ عاشقانه را برای کسانی خوانده که در رابطه عاشقی خود نیم توانند حرف دلشان را بزنند.

حمید حسین زاده که شما کاربران و علاقه مندان به موسیقی های ایرانی وی را به نام حمید هیراد می شناسید متولد 1 بهمن ماه سال 1370 در چابکسر خواننده و آهنگساز و ترانه سرا می باشد. حمید هیراد برای چندسالی است فعالیت های هنری خود را آغاز کرده است و در این میان موزیک های بسیار خوب و شنیدنی را روانه بازار موسیقی کرده است.

حمید هیراد با گروه پازل بند همکاری های بسیار زیادی را نیز داشته است. اولین همکاری وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در 15 اسفند 1395 به نام «بی تاب» منتشر شد. این همکاری ادامه داشت تا در اردیبهشت ماه سال 1396 آهنگ مستقل وی به نام «مستم کن» روانه بازار موسیقی شد.

فعالیت هنری وی بسیرا گسترده شد تا در تیر ماه 1396 آهنگ «دلارام» را به همراهی گروه موسیقی خوب به نام پازل بند روانه بازار شد و این همکاری موجب استقبال بسیار زیاد شنونده های موسیقی شد. اکنون حمید هیراد برای چندسالی است که فعالیت های خود را به دلیل بیماری سرطان خون کم کرده است و با این بیماری دست و پنجه نرم می کند.

شما کاربران و علاقه مندان به آهنگ های حمید هیراد می توانید از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم حمید هیراد موارد مورد نظر خود را دانلود کرده تا خاطرات خوبی را برای خود و شنونده های اطرافتان بسازید.

آهنگساز موزیک کدئین خود حمید هیراد عزیز بوده و تنظیم را هم امیر میلاد نیکزاد انجام داده است. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: