دانیال جوان گل ناز | دانلود اهنگ محلی شمالی دانیال جوان گل ناز + متن

دانیال جوان – گل ناز

دانلود آهنگ قدیمی دانیال جوان به نام گل ناز با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ گل ناز دانیال جوان از رسانه موزیکیشو

Danial Javan Gole Naz Download mp3 320 + Lyrics text

دانیال جوان – گل ناز

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ دانیال جوان – گل ناز

تی جانه ره بیمیرم گل ناز برای جان تو میمیرم گل تی نامه ره بیمیرم سروه ناز برای اسم تو میمیرم سرو ناز دیل پر کشه تب کنه تی واسی دلم برای تو تب میکنه پر میکشه من شب و روز تی خاطر خوانم آواز من شب و روز بخاطر تو آواز میخونم تی خنده دوای درده خنده تو دوای درده چله ی تابستان بی تو سرده چله ی تابستون بدون تو سرده آسمان دیل ابری توره آسمان دل ابریه می دیل بی تو پر از درده دل من بدون تو پر از درده مهربانی ، می یاری ، می عاشق می امره نداری مهربونی ، یار منی ، عاشق منی و باهام راحت و نداری مثل گل قشنگ و پاکی لیلی ا روزگاری مثل گل قشنگی و لیلی روزگاری تی جانه ره بیمیرم برای جون تو بمیرم تی جانه ره بیمیرم گل ناز تی نامه ره بیمیرم سروه ناز دیل پر کشه تب کنه تی واسی من شب و روز تی خاطر خوانم آواز تی خنده دوای درده چله ی تابستان بی تو سرده آسمان دیل ابری توره می دیل بی تو پر از درده مهربانی ، می یاری ، می عاشق می امره نداری مثل گل قشنگ و پاکی لیلی ا روزگاری تی جانه ره بیمیرم تی جانه ره بیمیرم گل ناز تی نامه ره بیمیرم سروه ناز دیل پر کشه تب کنه تی واسی من شب و روز تی خاطر خوانم آواز
توضیحات

همیشه به لحاظ جغرافیایی شمال هر کشوری ممکن است از آب و هوای معتدل تر و رو به مرطوب و خنک تری برخوردار باشد و هچنین احتمالا بارش باران در طول فصول سال بیشتر خواهد بود. شمال سرسبز ابران هم با آن همه زیبایی از این قاعده مستثنی نیست اما جالب است که باز مردم همین منطقه هم مرزهایی را بین خودشان تعیین کرده اند که در طول زمان باعث به وجود آمدن گویش های متفاوت و آداب مختص به هرکدام از مناطق شده است. بر آن شده ایم تا موسیقی های محلی که مربوط به مردم گیلکی عزیز خطه شمال است رو برای شما عزیزان به صورت گلچین جمع آوری کرده و در دسترس شما همراهان همیشگی قرار دهیم.

در اینجا مجموعه ای از آهنگ های شاد و احساسی محلی را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم که امیدواریم در این روزهای مقابله با کرونا که زندگی همه به نوعی تحت تاثیر قرار گرفته است، با گوش دادن به این آهنگ ها کمی حال و هوای یک سفر خوب به شمال و لذت بردن از طبیعت انجا را به دل ها و خونه هاتون راه بدیم.

شما عزیزان می توانید آهنگ شمالی *گل ناز* با صدای دانیال جوان رو با کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. ترانه سرایی این قطعه زیبا کار خود دانیال جوان است و تنظیم آن را پویا ساغری انجام داده است. در ادامه متن کامل ترانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: