احسان خواجه امیری خواننده محبوب به دلیل افتادن از دوچرخه مصدوم شد

دست احسان خواجه امیری شکست

احسان خواجه امیری از خواننده های خوب کشور به دلیل افتادن از دوچرخه دچار شکستگی دست شد.

دست احسان خواجه امیری شکست

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

احسان خواجه امیری دچار شکستگی دست شد

 

احسان خواجه امیری از خواننده های خوب کشور است و پسر ارشد ایرج خواجه امیری می باشد. این خواننده هنرمند و بسیار دوستداشتنی که به تازگی از بیماری کرونا رهایی یافته است اکنون توانسته سلامت خود را با انجام ورزش های هوازی بدست آورده و دل هواداران را شاد نماید.

احسان خواجه امیری برای مدتی است که فعالیت های خود را کم کرده است و سعی دارد سلامت خود را به کلی بدست آورده و باز هم به مانند سابق فعالیت هنری خود را آغاز نماید. اما به تازگی متاسفانه خبری منتشر شده است که مصدومیت شکستگی دست را برای این هنرمند محبوب پدید آورده است.

 

دانلود اهنگ جدید احسان خواجه امیری

 

احسان خواجه امیری در کشور ایران شهرت بسیار خوبی دارد و سبکی تلفیقی و سنتی را پیشه کار خود قرار داده است. احسان خواجه امیری موزیک های بسیار خوب و شنیدنی دارد که با این ریتم های بسیار زیبا شنونده ها را شیفته خود کرده است. گروه ایهام نیز به مانند اهنگ های احسان خواجه امیری موزیک های زیبا و تلفیقی را به انتشار می رساند. شما کاربران و هواداران می توانید از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم احسان خواجه امیری موزیک های خوب و مورد علاقه خود را دانلود کرده تا خاطرات خوبی را تداعی کنید. در این فول آلبوم می توانید اهنگ احسان خواجه امیری جدید را نیز سریعا پس از انتشار با کیفیت های عالی دانلود کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: