ریمیکس بیچاره فرهاد راغب | دانلود آهنگ کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

راغب – ریمیکس بیچاره فرهاد

دانلود اهنگ جدید راغب به نام ریمیکس بیچاره فرهاد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ریمیکس بیچاره فرهاد راغب از رسانه موزیکیشو

Ragheb Bichare Farhad (dj Arian Remix) Download mp3 320 + Lyrics text

راغب – ریمیکس بیچاره فرهاد

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 50

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم راغب
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
راغب – رگ خواب راغب – رگ خواب

متن آهنگ راغب – ریمیکس بیچاره فرهاد

حال خوش من با تو پایان ندارد شادم که عشق تو درمان ندارد عطر تو به جانم افتاد مرا داده بر باد عطر تو چه شیرین است بیچاره فرهاد دلربایی دلبر ای دلربای محشر دنیام شدی آخر دورت بگردم من آمدم بازم میگیرمت در بر دنیام شدی آخر دورت بگردم تو چه جذابی چه تماشایی دل که دیوانه شد از این همه زیبایی دیدم آشفتم با خودم گفتم گرچه کوهم ولی در دام تو می افتم دلربایی دلبر ای دلربای محشر دنیام شدی آخر دورت بگردم من آمدم بازم میگیرمت در بر دنیام شدی آخر دورت بگردم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
دی جی آرین خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه بیچاره فرهاد به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده بیچاره فرهاد دی جی آرین میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای دی جی آرین دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه بیچاره فرهاد خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه بیچاره فرهاد بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده بیچاره فرهاد دعوت کرده است. دی جی آرین به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بیچاره فرهاد دی جی آرینرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. دی جی آرین که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه بیچاره فرهاد این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و دی جی آرین از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بیچاره فرهاد دی جی آرین لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

راغب خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ ریمیکس بیچاره فرهاد به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده ریمیکس بیچاره فرهاد راغب میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای راغب دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک ریمیکس بیچاره فرهاد خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ ریمیکس بیچاره فرهاد بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده ریمیکس بیچاره فرهاد دعوت کرده است. راغب به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. ریمیکس بیچاره فرهاد راغبرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. راغب که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک ریمیکس بیچاره فرهاد این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و راغب از آن مستثنی نیست. امیدواریم از ریمیکس بیچاره فرهاد راغب لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز راغب با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. راغب در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده ریمیکس بیچاره فرهاد را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که ریمیکس بیچاره فرهاد راغب یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای راغب و ریمیکس بیچاره فرهاد او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. راغب سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر ریمیکس بیچاره فرهاد به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. راغب امیدوار است با عاشقانه ریمیکس بیچاره فرهاد بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت ریمیکس بیچاره فرهاد راغب باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از ریمیکس بیچاره فرهاد راغب لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

راغب خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه ریمیکس بیچاره فرهاد به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده ریمیکس بیچاره فرهاد راغب میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای راغب دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه ریمیکس بیچاره فرهاد خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه ریمیکس بیچاره فرهاد بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده ریمیکس بیچاره فرهاد دعوت کرده است. راغب به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. ریمیکس بیچاره فرهاد راغبرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. راغب که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ ریمیکس بیچاره فرهاد این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و راغب از آن مستثنی نیست. امیدواریم از ریمیکس بیچاره فرهاد راغب لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه ریمیکس بیچاره فرهاد راغب را نشنیده باشد. راغب دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی راغب برای موزیک فوق العاده ریمیکس بیچاره فرهاد و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا ریمیکس بیچاره فرهاد راغب همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه ریمیکس بیچاره فرهاد در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام راغب در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت ریمیکس بیچاره فرهاد پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای ترانه راغب ریمیکس بیچاره فرهاد خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود راغب نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه ریمیکس بیچاره فرهاد تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. راغب نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ ریمیکس بیچاره فرهاد فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن ریمیکس بیچاره فرهاد راغب لذت ببرید.

راغب ریمیکس بیچاره فرهاد را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران راغب را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از راغب که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران راغب اهنگ ریمیکس بیچاره فرهاد را جزو بهترین کارهای او می دانند. ریمیکس بیچاره فرهاد راغب خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه ریمیکس بیچاره فرهاد راغب را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک ریمیکس بیچاره فرهاد راغب لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: