اهنگ جدید راغب بارون بباره دانلود + متن آهنگ بارون بباره راغب

راغب – بارون بباره

دانلود اهنگ جدید راغب به نام بارون بباره با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بارون بباره راغب از رسانه موزیکیشو

Ragheb Baroon Bebare Download mp3 320 + Lyrics text

راغب – بارون بباره

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 61

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم راغب
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
راغب – رگ خواب راغب – رگ خواب

متن آهنگ راغب – بارون بباره

دلم تنگه اخه ندیدنت لهم کرده هوای خونمون چقدر سرده شده قفس اتاقم بارون بارون بارون بباره دستتو بگیرم اروم دوباره بگی دیوونگی قانون نداره بگم به تو همه دلتنگیامو من آواره بارون بارون بارون بباره دستتو بگیرم اروم دوباره بگی دیوونگی قانون نداره بگم به تو همه دلتنگیامو من آواره
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار راغب خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب بارون بباره را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده بارون بباره در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. راغب در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. بارون بباره راغباز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. راغب نیز در بارون بباره تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک بارون بباره حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که راغب با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. بارون بباره اثری فوق العاده از راغب است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. راغب سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار بارون بباره بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود بارون بباره راغب جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست راغب که مربوط به انتشار بارون بباره میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی راغب با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه بارون بباره همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. راغب با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه بارون بباره تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای راغب در قطعه بارون بباره لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
fan گفته:

آلبومتون بینظیره استاد راغب عزیز،موفق باشید و بهترین ها نصیبتون :) عزیزان و طرفدارانی که میخواید آلبوم زیبای استاد رو داشته باشید میتونید به صورت قانونی از سایت فنیک خریداری کنید،واسه ساخت آلبوم زحمات زیادی کشیدن و ما برای جبران این زحمات هر چند که جبران نشدنیه اما میتونیم به صورت قانونی آلبوم رو خریداری کنیم،ممنون از همه عزیزان :)