اهنگ جدید راغب حالتو میخرم | دانلود اهنگ راغب حالتو میخرم + متن

راغب – حالتو میخرم

دانلود اهنگ جدید راغب به نام حالتو میخرم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ حالتو میخرم راغب از رسانه موزیکیشو

Ragheb Haleto Mikharam Download mp3 320 + Lyrics text

راغب – حالتو میخرم

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم راغب
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
راغب – رگ خواب راغب – رگ خواب

متن آهنگ راغب – حالتو میخرم

زیادی دور نشو بیا کجاهارو میکنی نگاه انگاری غرقی توی رویا حالتو میخرم همه میرن تو میمونی پشتم گفتی نرو لفظتو نکشتم دل تو اینجاس توی مشتم این دلو میبرم اینا حرفای منه نمیگم جلو همه ولی صد سالم اگه خیره شم تو چشمات کمه اینا حرفای منه نمیگم جلو همه ولی صد سالم اگه خیره شم تو چشمات کمه دوس دارم باشی تو دلم جا شی نگو چشمای گیرات بگو نقاشی خوابم یا بیدار یه جورایی خب بیمار نگو خرمن موهات بگو گندمزار اینا حرفای منه نمیگم جلو همه ولی صد سالم اگه خیره شم تو چشمات کمه اینا حرفای منه نمیگم جلو همه ولی صد سالم اگه خیره شم تو چشمات کمه
توضیحات

راغب خواننده جوان و نوظهور که با آهنگ معنوی وصف تو توانست معروف شود و این روزها تحت لیبل آوازی نو فعالیت میکند، به تازگی در برنامه ویژه شب یلدا فرمول یک به میزبانی علی ضیا قطعه احساسی و عاشقانه حالتو میخرم را اجرا و روانه بازار موسیقی کرد. آهنگسازی این کار که بسیار شاد و ریتمیک است بر عهده بابک بابایی بوده است و میلاد ترابی کار تنظیم را بر عهده داشته است. گفتنی است در ادامه میتوانید از تماشای ویدیوی اجرای زنده این اثر در شبکه یک لذت ببرید.

حالتو میخرم راغب را می توان از بهترین موزیک های این خواننده سرشناس معرفی کرد. این خواننده که مدتی است وارد عرصه موسیقی کشور شده است با انتشار موزیک های ریتمیک و احساسی توانسته محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. این خواننده به تازگی نیز با حمید هیراد همکاری داشته و اهنگ جدید خود را به نام جذاب به انتشار رسیده است. شما می توانید تمامی اهنگ های راغب را از رسانه موزیکیشو با کیفیت هایی متفاوت و زیبا دانلود کنید.

هم اکنون می توانید اهنگ حالتو میخرم راغب را از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم از این آهنگ زیبا لذت ببرید و شاد باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
زهرا گفته:

عالی بود خودم شبکه یک دیده بودم ولی هر چقدرمیبینم سیر نمیشم عاشقتم.