اهنگ دل دیوونه راغب | دانلود اهنگ جدید راغب دل دیوونه + متن

راغب – دل دیوونه

دانلود اهنگ جدید راغب به نام دل دیوونه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دل دیوونه راغب از رسانه موزیکیشو

Ragheb Dele Divoone Download mp3 320 + Lyrics text

راغب – دل دیوونه

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم راغب
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
راغب – رگ خواب راغب – رگ خواب

متن آهنگ راغب – دل دیوونه

دل من به نگات گره خورد یه شب کنار دریا بیا نازنینم هنوزم همونم که بری میشه غریب و تنها آخه من هنوزم دوست دارم به اندازه ی چشمام آخه برنمیاد ازم دور شه از دست تو دستام آخه واسه قلبم نمیشه کسی مثل تو ای داد چی اومد سر تو که عشق من از چشم تو افتاد ای وای ای دل دیوونه چی شد که نمیمونه چی شد که عاشقی و قدر عشقتو نمیدونه ای دل دیوونه چی شد که نمیفهمه بدون اون میمیری و هنوزم با تو بی رحمه هنوزم به نگات همون حسی رو دارم که داشتم آخرش همینجاست بگو خسته ای رو راست برو ولی نگو دوست نداشتم آخه من هنوزم دوست دارم به اندازه ی چشمام آخه برنمیاد ازم دور شه از دست تو دستام آخه واسه قلبم نمیشه کسی مثل تو ای داد چی اومد سر تو که عشق من از چشم تو افتاد ای وای ای دل دیوونه چی شد که نمیمونه چی شد که عاشقی و قدر عشقتو نمیدونه ای دل دیوونه چی شد که نمیفهمه بدون اون میمیری و هنوزم با تو بی رحمه
توضیحات

راغب یکی از خواننده های بسیار دوستداشتنی و خوش صدای کشور است که سال گذشته با انتشار چندین اهنگ توانست محبوبیت بالایی را میان شنونده های موزیک پاپ و سنتی یا همان تلفیقی بدست بیاورد. صدای خاص راغب که در آهنگ قدرت تشخیص ظاهر را از شنونده می گیرد اکنون پرمخاطب شده است و همه منتظر آهنگ های وی هستند. راغب خواننده دوستداشتنی به تازگی خبر از انتشار موزیک جدید خود به نام دل دیوونه را داده است. اکنون دل دیوونه راغب می تواند در لیست بهترین اهنگ های احساسی و آرام وی بشمار آید که مفهومی بسیار عاشقانه را نیز به دنبال دارد.

دل دیوونه راغب را می توان از بهترین موزیک های این خواننده سرشناس معرفی کرد. این خواننده که مدتی است وارد عرصه موسیقی کشور شده است با انتشار موزیک های ریتمیک و احساسی توانسته محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. این خواننده به تازگی نیز با حمید هیراد همکاری داشته و اهنگ جدید خود را به نام جذاب به انتشار رسیده است. شما می توانید تمامی اهنگ های راغب را از رسانه موزیکیشو با کیفیت هایی متفاوت و زیبا دانلود کنید.

هم اکنون می توانید اهنگ دل دیوونه راغب را از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ راغب دل دیوونه نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
haz.7763 گفته:

بسیارعالی وزیبا،باتشکروخسته نباشید

کیانپروین گفته:

اییییییییییییییییییی جاااااااااااااااااااان از این ضدای نیکو

حیدر گفته:

عالی هست صدای بی نظیری دارد

فاطی گفته:

مثل همیشه عالی