دانلود آهنگ راغب قرار عاشقی | MP3 اصلی + متن + موزیک ویدیو

راغب – قرار عاشقی

دانلود اهنگ جدید راغب به نام قرار عاشقی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ قرار عاشقی راغب از رسانه موزیکیشو

Ragheb Gharare Asheghi Download mp3 320 + Lyrics text

راغب – قرار عاشقی

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 27

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم راغب
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
راغب – رگ خواب راغب – رگ خواب

متن آهنگ راغب – قرار عاشقی

نه خنده از تو بی خبر موند نه گریه دردمو دوا کرد نفس نفس به سینه پر زد دلی که اسمتو صدا کرد هوای عاشقی گرفته ببین بنفشه سر به زانوست بیا به دیدنم که خستم بیا سرم پر از هیاهو ست هوا هوای دیدن توست به لب رسیده جان خسته یه بغض بی بهونه دارم که راه گریه هامو بسته هوا هوای بی قراری بریده طاقتم کجایی امان ازین همه غریبی امان ازین همه جدایی کجا به خنده میرسم ازین هوای گریه آلود مرا ببر به ساعتی که لحظه ی قرارمون بود دعای دل شکسته ها گره گشای مشکلم کو دلم گرفته از زمین نگار من بگودلم کو امیر پرده پوش عاشق کجای قصه خانه داری تو را صدا زدم به خواهش تو را صدا زدم به زاری بهار تازه روی پنهون امید نو رسیده ی من چرا قدم نمیگذاری به دیده ی ندیده‌ ی من هوا هوای دیدن توست به لب رسیده جان خسته یه بغض بی بهونه دارم که راه گریه هامو بسته هوا هوای بی قراری بریده طاقتم کجایی امان ازین همه غریبی امان ازین همه جدایی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز راغب با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. راغب در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده قرار عاشقی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که قرار عاشقی راغب یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای راغب و قرار عاشقی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. راغب سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر قرار عاشقی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. راغب امیدوار است با عاشقانه قرار عاشقی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت قرار عاشقی راغب باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از قرار عاشقی راغب لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار راغب خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب قرار عاشقی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده قرار عاشقی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. راغب در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. قرار عاشقی راغباز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. راغب نیز در قرار عاشقی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه قرار عاشقی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

راغب قرار عاشقی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران راغب را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از راغب که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران راغب موزیک قرار عاشقی را جزو بهترین کارهای او می دانند. قرار عاشقی راغب خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک قرار عاشقی راغب را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک قرار عاشقی راغب لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
حامد زبردست گفته:

بد نی