دانلود آهنگ راغب همینه عشق با کیفیت اصلی + متن کامل

راغب – همینه عشق

دانلود اهنگ جدید راغب به نام همینه عشق با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ همینه عشق راغب از رسانه موزیکیشو

Ragheb Hamine Eshgh Download mp3 320 + Lyrics text

راغب – همینه عشق

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 47

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم راغب
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
راغب – رگ خواب راغب – رگ خواب

متن آهنگ راغب – همینه عشق

خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم یه روز تو خوابمم نمیدیدم واسه تو جونمم بدم دلم یه کاری کرده با غرورم که مثل بچه هام تا از تو دورم که وقتی میری بغضو از چشام میشورم ... دلت یه لحظه واسه من نمیشه میدونم تقصیر تو نیست همیشه اونی که مال قلبته دیر عاشقت میشه ... همینه عشق خوابت نمیبره ازت نمیگذره شکنجه آوره همینه عشق یه حس دلهره که میگی با خودت نباشه بهتره خیال میکردم این فقط یه لحظه اس تموم میشه اگه برم دلم یه جوری مونده توی چشمات که برده خوابو از سرم دلم یه کاری کرده با غرورم که مثل بچه هام تا از تو دورم که وقتی میری بغضو از چشام میشورم ... دلت یه لحظه واسه من نمیشه میدونم تقصیر تو نیست همیشه اونی که مال قلبته دیر عاشقت میشه ... همینه عشق خوابت نمیبره ازت نمیگذره شکنجه آوره همینه عشق خوابت نمیبره ازت نمیگذره شکنجه آوره همینه عشق یه حس دلهره که میگی با خودت نباشه بهتره
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ قدیمی و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ قدیمی میباشد.

راغب خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ همینه عشق به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده همینه عشق راغب میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای راغب دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ همینه عشق خاطره سازی کنند و لذت ببرند.

این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه همینه عشق بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این قطعه فوق العاده همینه عشق دعوت کرده است.راغب به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند.

همینه عشق راغبرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. راغب که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ همینه عشق این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و راغب از آن مستثنی نیست.

همینه عشق راغب را می توان از بهترین موزیک های این خواننده سرشناس معرفی کرد. این خواننده که مدتی است وارد عرصه موسیقی کشور شده است با انتشار موزیک های ریتمیک و احساسی توانسته محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. این خواننده به تازگی نیز با حمید هیراد همکاری داشته و اهنگ جدید خود را به نام جذاب به انتشار رسیده است. شما می توانید تمامی اهنگ های راغب را از رسانه موزیکیشو با کیفیت هایی متفاوت و زیبا دانلود کنید.

هم اکنون می توانید اهنگ همینه عشق راغب را از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن همینه عشق راغب لذت برده باشید.

دنیای موسیقی خوشحال است که راغب با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. همینه عشق اثری فوق العاده از راغب است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. راغب سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار همینه عشق بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود همینه عشق راغب جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست راغب که مربوط به انتشار همینه عشق میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی راغب با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ همینه عشق همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. راغب با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ همینه عشق تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای راغب در آهنگ همینه عشق لذت ببرید.

راغب خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک همینه عشق به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده همینه عشق راغب میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای راغب دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک همینه عشق خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ همینه عشق بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده همینه عشق دعوت کرده است. راغب به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. همینه عشق راغبرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. راغب که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه همینه عشق این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و راغب از آن مستثنی نیست. امیدواریم از همینه عشق راغب لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: