وقتی دلم عاشق میشه | دانلود آهنگ راغب وقتی دلم عاشق میشه + متن

راغب – وقتی دلم عاشق میشه

دانلود اهنگ جدید راغب به نام وقتی دلم عاشق میشه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ وقتی دلم عاشق میشه راغب از رسانه موزیکیشو

Ragheb Vaghti Delam Ashegh Mishe Download mp3 320 + Lyrics text

راغب – وقتی دلم عاشق میشه

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 9

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم راغب
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
راغب – رگ خواب راغب – رگ خواب

متن آهنگ راغب – وقتی دلم عاشق میشه

وقتی دلم عاشق میشه میترسم از حس جنون وقتی میگم عاشق شدم میرم دیگه تا پای جون وقتی دلم عاشق میشه خیلی چشام گریه میخواد میخواد همش ثابت کنه دوست داره خیلی زیاد با یه احساس عجیبی میخوام آرومت کنم عشق همینه نمیشه ساده فراموشت کنم خط قرمزم شدی یعنی تموم زندگیم واسه من خیلی مهمه عشقمو دیوونگیم چشام بازم خطر کرده پی عشق تو میگرده توی این حال بی تکرار چشات بد عاشقم کرده یه کوچه تو دلم دارم که روش اسمت رو میذارم تو این کوچه به یاد تو یه دنیا خاطره دارم تورو خیلی دوست دارم با یه احساس عجیبی میخوام آرومت کنم عشق همینه نمیشه ساده فراموشت کنم خط قرمزم شدی یعنی تموم زندگیم واسه من خیلی مهمه عشقمو دیوونگیم
توضیحات

وقتی دلم عاشق میشه ترانه ای بسیار احساسی و عاشقانه از راغب است. ملودی آرام این ترانه بسیار برازنده ی این قطعه بوده و لذت گوش دادن به آن را چند برابر کرده است.

راغب که اخیرا به موسیقی پاپ کشور وارد شده ، این روزها سخت مشغول کار روی آهنگ های جدید خود است.

شعر وقتی دلم عاشق میشه را نیما انصاری سروده و پیانو و تنظیم کار با رضا تاج بخش بوده است. آهنگسازی این ترانه کار مشترک ایمان یمینی و پیمان عدالت بوده و میکس و مسترینگ را رضا پارساییان انجام داده است. همچنین در این آهنگ صدای ویالون آرش ناصرالمعمار به گوش میرسد.

وقتی دلم عاشق میشه راغب را می توان از بهترین موزیک های این خواننده سرشناس معرفی کرد. این خواننده که مدتی است وارد عرصه موسیقی کشور شده است با انتشار موزیک های ریتمیک و احساسی توانسته محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. این خواننده به تازگی نیز با حمید هیراد همکاری داشته و اهنگ جدید خود را به نام جذاب به انتشار رسیده است. شما می توانید تمامی اهنگ های راغب را از رسانه موزیکیشو با کیفیت هایی متفاوت و زیبا دانلود کنید.

هم اکنون می توانید اهنگ وقتی دلم عاشق میشه راغب را از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ راغب وقتی دلم عاشق لذت برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: