رامین بیباک سرزنش | دانلود اهنگ جدید رامین بیباک سرزنش + متن اهنگ

رامین بیباک – سرزنش

دانلود اهنگ جدید رامین بی باک به نام سرزنش با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ سرزنش رامین بی باک از رسانه موزیکیشو

Ramin Bibak Sarzanesh Download mp3 320 + Lyrics text

رامین بیباک – سرزنش

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رامین بی باک
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رامین بیباک – سرزنش

نمیدونی بدون تو چی کشیدم نبودی و به ته خط رسیدم بی تو دارم زندگیمو میدم از دست نفس من به تو بستست نفس من به تو بستست سرزنش شدم به خاطر اینکه عاشق توام هنوز من که از تو دل نمیکنم فکرشم نکن واسه یه روز سرنوشت من بدون تو بهتر از دیوونگی نشد بعد رفتن تو زندگی دیگه مثل زندگی نشد خواستی ازم که عکساتو دور بریزم اینکه دیگه به تو نگم عزیزم قصه ی من بدون تو ناتمومه تورو داشتن آرزومه تورو داشتن آرزومه سرزنش شدم به خاطر اینکه عاشق توام هنوز من که از تو دل نمیکنم فکرشم نکن واسه یه روز سرنوشت من بدون تو بهتر از دیوونگی نشد بعد رفتن تو زندگی دیگه مثل زندگی نشد
توضیحات

رامین بیباک را می توان از خواننده های شناخته شده در کشور معرفی کرد، هنرمندی که در ابتدا با صدایی زیبا به سمت هنری سرازیر شد که داوطلب های بسیار زیادی دارد و اکنون وی توانسته است شهرت خوبی را در این زمینه بدست بیاورد. شاید بتوان یکی از مهم ترین دلایل شهرت این هنرمند را انتشار موزیک های بسیار احساسی و عاشقانه تلقی کرد.

اهنگ جدید رامین بیباک سرزنش نام دارد که سریعا پس از انتشار استقبال شدید و نقد های بسیار مثبتی را به همراه داشته است. آهنگسازی این موزیک بسیار زیبا توسط خود رامین بیباک بوده است و کار ترانه سرایی این ترانه را نیز شهرام جلیلی انجام داده است.

هم اکنون می توانید اهنگ سرزنش رامین بیباک را از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل ترانه با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید رامین بیباک سرزنش نهایت لذت و استفاده را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: