رامین بیباک هوادار توام | دانلود آهنگ جدید هوادار توام رامین بیباک + متن کامل + ویدیو

رامین بیباک – هوادار توام

دانلود اهنگ جدید رامین بی باک به نام هوادار توام با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هوادار توام رامین بی باک از رسانه موزیکیشو

Ramin Bibak Havadare Toam Download mp3 320 + Lyrics text

رامین بیباک – هوادار توام

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رامین بی باک
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رامین بیباک – هوادار توام

میخوام دلتو ازم پس بگیری یکی تو دلت هست که میری کجا رسیده آخر قصمون عزیزم چه پاییزه دلگیری تو از احساسم چه میدونی تو که اینجوری میسوزونی هرچی بی رحمی تو دنیا دیده بودی خودت بی رحم ترینشونی عزیزم نمیشی فراموش دلم میدونی با تو خوشه دلم کاش انقد باهام بد نبودی که از درد دوری تو پر شه دلم تمومش کن این فاز بدو تو که داری میبینی این حال بدو چجوری انقد سنگه دلت انگار واسه تو با ما هی بد اومدو هی بد اومدو میدونی طرفدار چشای توام همیشه هوادار توام حتی اگه بری ازم دور بمونی بازم من فقط واسه توام همه دنیامو میدم نری نری راحت ازم نگذری چشام مونده به در بیای برگردی بگی از همیشه عاشقتری عزیزم نمیشی فراموش دلم میدونی با تو خوشه دلم
توضیحات

رامین بی‌باک با اینکه جوان است و سنی ندارد اما از خوانندگان قدیمی موسیقی پاپ حساب میشود و از نوازندگان و موزیسین های خوب این حوزه محسوب میشود. وی که خالق خاطرات و آهنگ‌های عاشقانه ای چون فرصت میباشد اینبار به مناسبت عید نوروز با آهنگ زیبای هوادار توام به دنیای موسیقی برگشته است. شعر عاشقانه و احساسی این اثر را معین رمضان سروده و آهنگ آرام آن را خود رامین بی‌باک عزیز ساخته است که در نهایت توانسته یک اثر دوست داشتنی و خوش فاز را روانه بازار موسیقی کند.

اهنگ هوادار توام رامین بی باک درواقع درد و دل احساسی این خواننده با عشق خود می باشد. کمی حرف دل گاها برای رابطه ها نیاز می باشد. رامین بی باک در اهنگ هوادار توام کمی عشقش را می کوبد اما بعد از چند ثانیه سعی دارد که او را قانع کند تا بازهم برگردد.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو همراه با متن کامل آن دانلود نمایید. امیدواریم با شنیدن اهنگ هوادار توام رامین بیباک نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: