دانلود اهنگ کی مثل من میخواد که هر نفس تو زندگیش تو باشی رامین بی باک حاکم + متن کامل

رامین بی باک – حاکم

دانلود اهنگ جدید رامین بی باک به نام حاکم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ حاکم رامین بی باک از رسانه موزیکیشو

Ramin Bibak Hakem Download mp3 320 + Lyrics text

رامین بی باک – حاکم

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رامین بی باک
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رامین بی باک – حاکم

بارون من رو تنم ببار دیوونتم من دیوونه وار عشق یه اتفاقه که شاید پیش بیاد فقط یه بار دوری ازت واسه من بده کی مثل من هم پات اومده کی مث من عاشقه و واسه تو قید همه رو زده جز من کی واسه خنده های نابت انقده مریضه فقط از عشق تو میگه حرفش فقط یه چیزه حتی مهم نیست اگه آبروش برات بریزه کی مثل من میخواد که هر نفس تو زندگیش تو باشی براش تو اصل ماجرایی بقیه حواشی حتی محاله فکرشم تو زندگیم نباشی کسی جز تو مهم نیست شدی حاکم قلبم هر کسی قبل تو عشقم داره میره از یادم دوست دارم ببوسمت هی تو بارون درست شبیه فیلما جز همین خاطره ی ناب چی جا میمونه از ما جز من کی واسه خنده های نابت انقده مریضه فقط از عشق تو میگه حرفش فقط یه چیزه حتی مهم نیست اگه آبروش برات بریزه کی مثل من میخواد که هر نفس تو زندگیش تو باشی براش تو اصل ماجرایی بقیه حواشی حتی محاله فکرشم تو زندگیم نباشی
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ قدیمی میباشد.

رامین بی باک یکی از خواننده های جوان و بسیار با استعداد موسیقی پاپ است. تا کنون آهنگ های احساسی زیبایی مانند، هوادار توام، ستاره و فرصت را از او شنیده اییم که دلهر کسی را می برد. این بار بعد از مدت ها او خبر انتشار یک آهنگ جدید به نام *حاکم* را داده بود که دموی آن نیز منتشر شد. حالا این آهنگ به صورت کامل در تمامی رسانه های معتبر موسیقی منتشر شده است و موجی از هیجان را در بین طرفدارهای او به پا کرده است.

شما عزیزان می توانید این آهنگ احساسی جدید او را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه نیز متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. امیدواریم که از شنیدن این آهنگ لذت ببرید و حال و هوای دل و عشقتون همیشه خوب و رو به راه باشه. آرزو می کنیم که همیشه حاکم بازی دلتون عشق باشه و عاشقی تا همیشه لبتون بخنده و هوای زندگیتون بهاری باشه.

موزیکیشو اوقات خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز رامین بی باک با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. رامین بی باک در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده حاکم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که حاکم رامین بی باک یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای رامین بی باک و حاکم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. رامین بی باک سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر حاکم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. رامین بی باک امیدوار است با عاشقانه حاکم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت حاکم رامین بی باک باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از حاکم رامین بی باک لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
ساناز گفته:

پیشنهاد میکنم حتما آهنگ جدید ایشون رو گوش بدید