رحیم شهریاری باخ باخ | دانلود آهنگ ترکی رحیم شهریاری باخ باخ + متن

رحیم شهریاری – باخ باخ

دانلود اهنگ جدید رحیم شهریاری به نام باخ باخ با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ باخ باخ رحیم شهریاری از رسانه موزیکیشو

Rahim Shahriari Bakh Bakh Download mp3 320 + Lyrics text

رحیم شهریاری – باخ باخ

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 72

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رحیم شهریاری – باخ باخ

گجه لری رویامداسان گوروره م کی یانیمداسان هانسی دوزدی هانسی یالان اولورم سنین ایچین یانیرام سنین ایچین بیردفعه منه باخ اورییم یاندی آخ بو نه بلایدی نه سودایدی دوشدیم آی آللـه باخ باخ بیر منه باخ اولورم سنین ایچین یانیرام سنین ایچین یاندی بو دیل یاندی دوداخ اولورم سنین ایچین یانیرام سنین ایچین سحـر یِلی اَسـدی گولوم گوزلرینده قالیب گوزیم بیر منه باخ جانیم گوزیم اولورم سنین ایچین یانیرام سنین ایچین باخ باخ بیر منه باخ اولورم سنین ایچین یانیرام سنین ایچین شبها در رویای من هستی نمیبینم که در کنارم هستی کدام راست است و کدام دروغ است میمیرم برای تو هلاکم برای تو یک بار دیگر نگاهم کن که دلم آتش گرفته ای خدا این چه بلا و چه عشقی بود که گرفتارش شدم نگاهم کن نگاهم کن یکبار دیگر نگاهم کن میمیرم برای تو هلاکم برای تو آتش گرفت این زبان آتش گرفت این لب باد صبحگاهی وزیدن گرفت گل من چشمانم خیره در چشمانت مانده است یک بار دیگر نگاهم کن ای چشم و چراغ من میمیرم برای تو هلاکم برای تو نگاهم کن نگاهم کن یکبار دیگر نگاهم کن میمیرم برای تو هلاکم برای تو
توضیحات

شما به چه زبانی صحبت می کنید؟ اهل کدام شهر و یا اقلیم هستید؟ گویش شیرین مخصوص به شهر شما چیست؟ هرکس با توجه به منطقه و اقلیمی که در آن بزرگ شده است، یک ویژگی منحصر به فرد دارد که سادترین ویژگی می تواند همان زبان یا گویش باشد. عزیزان ترک زبان و آذری های عزیز هم از این قاعده مستثنی نیستند و با آن گویش شیرین خود همیشه در هر حوزه ای به خصوص موسیقی چاشنی و رنگ زیبای خود را به این هنر خاص بخشیده اند.

رنگ اصیلی که به سرعت می تواند شناخته و شناسایی شود. موسیقی محلی ترکی همیشه یکی از موسیقی های داخلی پر طرفدار بوده است که چه فارسی زبانان و چه آذری های عزیز از شنیدن به آن لذت می برند. ریتم تند و شاد آهنگ های ترکی همیشه می تواند شادی فضا را دو چندان کند و اگر در حال گوش دادن به یک ترانه عاشقانه و آرام و یا غمگین ترکی هستید، احتمالا اشک به راحتی از چشمان شما سرازیر خواهد شد.

رحیم شهریاری خواننده عزیز آذری یکی از خواننده محبوب صنعت موسیقی پاپ محلی است که موزیکیشو بر آن شده تا آهنگ های پر طرفدار او را برای شما عزیزان گردآوری کند. این بار آهنگ شنیدنی و البته شاد *باخ باخ* از آلبوم زیبای*گوزللرین گوزلی* با صدای رحیم شهریاری رو برای شما عزیزان آماده کرده ایم. شما می توانید این آهنگ ریتمیک را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: