بیر گوله بنزیرسن رحیم شهریاری | دانلود آهنگ رحیم شهریاری بیر گوله بنزیرسن + متن

رحیم شهریاری – بیر گوله بنزیرسن

دانلود آهنگ قدیمی رحیم شهریاری به نام بیر گوله بنزیرسن با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بیر گوله بنزیرسن رحیم شهریاری از رسانه موزیکیشو

Rahim Shahriari Bir Goola Benzirsan Download mp3 320 + Lyrics text

رحیم شهریاری – بیر گوله بنزیرسن

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رحیم شهریاری – بیر گوله بنزیرسن

گوزلیم سن بیر گوله بنزیرسن چیچک کیمی آتییم ده سن هر بیر زامان اورییم ده سن آری بالین پتیین ده سن اللاهی گور خورام که گوزه سن سن گئجه دلیسی سن مجنون لیلی سی سن دونیا گوزلی سن منیم دوننیم سن صاباحیما گلن ینی دونیا دارام قادا کیم قادا اوینایا جاغام ینید صیفیر دان باشالایا جاغام اینجی ملیچ هیچ پیر گوزه آللات ماز سنی اوریم نن چاختمات ماز چوخ شیرین سن بلدا سنه چاتماز هرگون منیم رویالاریمدا واللاهی سن سن سن سن سن حیاتدا سن گئجه دلیسی سن مجنون لیلی سی سن دونیا گوزلی سن منیم دوننیم سن صاباحیما گلن ینی دونیا دارام قادا کیم قادا اوینایا جاغام ینیدن صیفیر دان باشلایا جاغام
توضیحات

رحیم شهریاری یکی از خواننده های سبک پاپ، سنتی و فولکلور آذربایجانی است. او یکی از هنرمندان ایرانی متولد تبریز است که تا کنون آهنگ های محلی آذری و فارسی بسیار زیبایی خوانده است. او همچنین در نواختن آکاردئون مهارت دارد و می توان گفت که ساز اصلی او محسوب می شود.

در بین تمامی خواننده های معروف و محبوبی که آهنگ های می خوانند اگر بخواهیم به زبان شیرین و زیبای اشاره کنیم، شاید رحیم شهریاری با آهنگ های شاد و ریتمیکی که خوانده است، یکی از شناخته شده ترین ها و پر طرفدارترین ها باشد.

او دارای آلبوم آذری زیبایی به نام *یاواش یئری* است که می توانید آهنگ های آن را از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. این بار آهنگ شنیدنی *بیر گوله بنزیرسن* از آلبوم *یاواش یئری* با صدای رحیم شهریاری رو برای شما عزیزان آماده کرده ایم. شما عزیزان می توانید این آهنگ انرژی بخش را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

تلاش کرده ایم تا در این روزهای بهاری که همه چیز زیبا است و زمین دوباره از نو متولد می شود با جمع آوری آهنگ های محلی شاد ترکی و آذری، این روزهای زیبا را برای شما شیرین تر و شادتر کنیم. به خصوص که این روزها همه در قرنطینه به سر می برند و شاید چندان امکان بیرون رفتن و لذت بردن از طبیعت و هوای دلچسب بهاری وجود نداشته باشد.

در ادامه متن کامل آن را نیز در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: