رحیم شهریاری توی ماهنی سی | دانلود اهنگ آذری رحیم شهریاری توی ماهنی سی

رحیم شهریاری – توی ماهنی سی (چال گارمونو)

دانلود اهنگ جدید رحیم شهریاری به نام توی ماهنی سی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ توی ماهنی سی رحیم شهریاری از رسانه موزیکیشو

Rahim Shahriari Toi Mahni Si Download mp3 320 + Lyrics text

رحیم شهریاری – توی ماهنی سی (چال گارمونو)

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 96

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رحیم شهریاری – توی ماهنی سی (چال گارمونو)

به به یار گلیر ناز گلیر آی گوناخلار، سازینان آوازینان ویر ویر ویر بیر ده ویر یار یار یار یار ده گلسین کوسوب گدیب یالوار گلسین چال چال چال گارمان گاوال، نازلانا نازلانا گلسین آآآآآه، خبر ورین ائللره، ناز گلیر یار گلیر خبر ورین ائللره، یار گلیر ناز گلیر سو سپین کوچه لره، یار گلیر ناز گلیر خبر ورین ائللره، یار گلیر ناز گلیر اوزه جیران بالاسی، بیر جوت مارالینان گلیر آلما آتیم آلمیه، آلما یرده گالمیه آلاه قیزی یارالدیب، اوغلان سوبای گالمیه جان جان جان جان گلجک، شیرین سوزوم یار گلجک جانیمه جانانا و رم، د سلر یارین گلجک آآآآه، یولونون یار یولونون، گوز لمیشم یار یولونون بیر گون گلر سالارام، گولوما یار گولونون آلما آتیم آلمیه، آلما یرده گالمیه آلاه قیزی یارالدیب، اوغلان سوبای گالمیه
توضیحات

شما به چه زبانی صحبت می کنید؟ اهل کدام شهر و یا اقلیم هستید؟ گویش شیرین مخصوص به شهر شما چیست؟ هرکس با توجه به منطقه و اقلیمی که در آن بزرگ شده است، یک ویژگی منحصر به فرد دارد که سادترین ویژگی می تواند همان زبان یا گویش باشد. عزیزان ترک زبان و آذری های عزیز هم از این قاعده مستثنی نیستند و با آن گویش شیرین خود همیشه در هر حوزه ای به خصوص موسیقی چاشنی و رنگ زیبای خود را به این هنر خاص بخشیده اند.

رنگ اصیلی که به سرعت می تواند شناخته و شناسایی شود. موسیقی محلی ترکی همیشه یکی از موسیقی های داخلی پر طرفدار بوده است که چه فارسی زبانان و چه آذری های عزیز از شنیدن به آن لذت می برند. ریتم تند و شاد آهنگ های ترکی همیشه می تواند شادی فضا را دو چندان کند و اگر در حال گوش دادن به یک ترانه عاشقانه و آرام و یا غمگین ترکی هستید، احتمالا اشک به راحتی از چشمان شما سرازیر خواهد شد.

رحیم شهریاری خواننده عزیز آذری یکی از خواننده محبوب صنعت موسیقی پاپ محلی است که موزیکیشو بر آن شده تا آهنگ های پر طرفدار او را برای شما عزیزان گردآوری کند. این بار آهنگ شنیدنی و البته شاد *توی ماهنی سی (چال گارمونو)* از آلبوم زیبای*گوزللرین گوزلی* با صدای رحیم شهریاری رو برای شما عزیزان آماده کرده ایم. شما می توانید این آهنگ ریتمیک را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: