داغلی اورک رحیم شهریاری | دانلود آهنگ آذری داغلی اوره ک رحیم شهریاری + متن

رحیم شهریاری – داغلی اورک

دانلود آهنگ قدیمی رحیم شهریاری به نام داغلی اورک با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ داغلی اورک رحیم شهریاری از رسانه موزیکیشو

Rahim Shahriari Daghli Oorak Download mp3 320 + Lyrics text

رحیم شهریاری – داغلی اورک

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رحیم شهریاری – داغلی اورک

هر زمان سویرم من سنینله یم هر زمان سوگولوم حسرتینده یم عمور بویی من سنی سوه جئیم هر زمان سویرم من سنینله یم هر زمان سوگولوم حسرتینده یم عموربویی من سنی سوه جئیم اوره گیم اورئیم او خیالاری اوره گیم اورییم او جلاللاری اوره گیم اونوتماز یاشانانلاری اوره گیم اورئیم او خیالاری اوره گیم اورییم او جلاللاری اوره گیم اونوتماز یاشانانلاری گئتمه اوزاقلارا قال یانمدا سن گئجده هم گوندوز ده قلبیمده سن اوره گیم اورئیم او خیالاری اوره گیم اورییم او جلاللاری اوره گیم اونوتماز یاشانانلاری اوره گیم اورئیم او خیالاری اوره گیم اورییم او جلاللاری اوره گیم اونوتماز یاشانانلاری
توضیحات

رحیم شهریاری یکی از خواننده های سبک پاپ، سنتی و فولکلور آذربایجانی است. او یکی از هنرمندان ایرانی متولد تبریز است که تا کنون آهنگ های محلی آذری و فارسی بسیار زیبایی خوانده است. او همچنین در نواختن آکاردئون مهارت دارد و می توان گفت که ساز اصلی او محسوب می شود.

در بین تمامی خواننده های معروف و محبوبی که آهنگ های می خوانند اگر بخواهیم به زبان شیرین و زیبای اشاره کنیم، شاید رحیم شهریاری با آهنگ های آرام و احساسی که خوانده است، یکی از شناخته شده ترین ها و پر طرفدارترین ها باشد.

رحیم شهریاری تا به امروز آهنگ های بسیاری را از جمله *وفا سیز*، *منه گوره* و *بیاض گجه لر* منتشر کرده است. او همچنین دارای آلبوم آذری دیگری به نام *سن سیز* است که می توانید آهنگ های آن را از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. این بار آهنگ شنیدنی *داغلی اورک* از آلبوم *سن سیز* با صدای رحیم شهریاری رو برای شما عزیزان آماده کرده ایم. شما عزیزان می توانید این آهنگ انرژی بخش را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

تلاش کرده ایم تا در این روزهای بهاری که همه چیز زیبا است و زمین دوباره از نو متولد می شود با جمع آوری آهنگ های محلی شاد ترکی و آذری، این روزهای زیبا را برای شما شیرین تر و شادتر کنیم. به خصوص که این روزها همه در قرنطینه به سر می برند و شاید چندان امکان بیرون رفتن و لذت بردن از طبیعت و هوای دلچسب بهاری وجود نداشته باشد.

در ادامه متن کامل آن را نیز در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: