شیرینیم رحیم شهریاری | دانلود آهنگ محلی شیرینیم رحیم شهریاری + متن

رحیم شهریاری – شیرینیم

دانلود اهنگ جدید رحیم شهریاری به نام شیرینیم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شیرینیم رحیم شهریاری از رسانه موزیکیشو

Rahim Shahriari Shirinim Download mp3 320 + Lyrics text

رحیم شهریاری – شیرینیم

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رحیم شهریاری – شیرینیم

نازیله باخما بئله سوزینن اوپمه بئله نه اولار انصاف ائله منی یاندیرما بئله ای شیرینیم آی شکریم گئل بالیم اول گئل گئل آی گوزلیم آی مئلیم سئوگیلیم اول گئل گئل یاندیم آمان اولدوم آمان سنی سئودیم امان گُلدیم امان ای شیرینیم آی شکریم گئل بالیم اول گئل گئل آی گوزلیم آی مئلیم سئوگیلیم اول گئل گئل چکرم نازوی من آلارام قادانی من سئویرم باخ بئله من، منیم اول نازیلا سن ای شیرینیم آی شکریم گئل بالیم اول گئل گئل آی گوزلیم آی مئلیم سئوگیلیم اول گئل گئل یاندیم آمان اولدوم آمان سنی سئودیم امان گُلدیم امان ای شیرینیم آی شکریم گئل بالیم اول گئل گئل آی گوزلیم آی مئلیم سئوگیلیم اول گئل گئل
توضیحات

همیشه آهنگ های محلی حال و هوای بسیار خاصی دارند که حتی افراد دیگری که به زبان های دیگر صحبت می کنند هم از گوش دادن به آن ها لذت می برند. در بین تمامی خواننده های معروف و محبوبی که آهنگ های محلی می خوانند اگر بخواهیم به زبان شیرین و زیبای آذری اشاره کنیم، شاید رحیم شهریاری با آهنگ های شاد و ریتمیکی که خوانده است، یکی از شناخته شده ترین ها و پر طرفدارترین ها باشد.

رحیم شهریاری که آهنگ های ترکی بسیاری خوانده است، دارای دو آلبوم معروف به نام *آذربایجان* و *منه گوره* است که البته آهنگ های اذری هر دو آلبوم در رسانه موزیکیشو در اختیار شما عزیزان قرار دارد. تلاش کرده ایم تا این روزهای بهاری که همه چیز زیبا است و زمین دوباره از نو متولد می شود با جمع آوری آهنگ های محلی شاد ترکی و آذری، این روزهای زیبا را برای شما شیرین تر و شادتر کنیم. به خصوص که این روزها همه در قرنطینه به سر می برند و شاید چندان امکان بیرون رفتن و لذت بردن از طبیعت و هوای دلچسب بهاری وجود نداشته باشد.

این بار آهنگ شنیدنی *شیرینیم* از آلبوم *سنه گؤره* با صدای رحیم شهریاری رو برای شما عزیزان آماده کرده ایم. شما عزیزان می توانید این آهنگ انرژی بخش را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه متن کامل آن را نیز در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: