علی بالا رحیم شهریاری | اهنگ آذری رحیم شهریاری علی بالا + متن

رحیم شهریاری – علی بالا

دانلود اهنگ جدید رحیم شهریاری به نام علی بالا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ علی بالا رحیم شهریاری از رسانه موزیکیشو

Rahim Shahriari Ali Bala Download mp3 320 + Lyrics text

رحیم شهریاری – علی بالا

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 143

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رحیم شهریاری – علی بالا

یاریما دمیشم منه ساز آلسین اونو چالیم دردی غمیم آزالسین مگر من اولمیشم یاریم گوجالسین علی بالا باشماخلارین یاغلارام علی بالا گدیرسن تز قائیت گل سنه قوربان دستمال آلیب آغلارام علی بالا کوینئی یاشیل اوغلان سنه قوربان عجب یاراشیر اوغلان سنی الله بو دربنده آز گت گل سنه قوربان آنام ساواشیر اوغلان علی بالا دالان اوسته دالان وار علی بالا گدیرسن تز قایت گل سنه قوربان گوزی یولدا قالان وار
توضیحات

رحیم شهریاری متولد تبریز است. او در رشته حسابداری در یکی از دانشگاه های تبریز تحصیل کرده است و از کودکی به دلیل علاقه زیادی که به خوانندگی داشته است، خوانندگی را از مدرسه شروع کرده و کم کم با آموزش دیدن نزد اساتید بزرگ به گروه های موسیقی بزرگ راه پیدا کرده و با بزرگان این صنعت در حوزه موسیقی محلی همکاری داشته است.

همیشه آهنگ های محلی حال و هوای بسیار خاصی دارند که حتی افراد دیگری که به زبان های دیگر صحبت می کنند هم از گوش دادن به آن ها لذت می برند. در بین تمامی خواننده های معروف و محبوبی که آهنگ های محلی می خوانند اگر بخواهیم به زبان شیرین و زیبای آذری اشاره کنیم، شاید رحیم شهریاری با آهنگ هایی که خوانده است، یکی از شناخته شده ترین ها و پر طرفدارترین ها باشد.

از جمله آهنگ های پر طرفدار او می توان به آهنگ آرام و البته شاد و انرژی بخش *علی بالا* اشاره کرد. این آهنگ زیبا را در ۲ کیفیت عالی در رسانه موزیکی شو در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.

در ادامه می توانید متن کامل این آهنگ ترکی را ببینید.

امیدواریم از کوش دادن به این آهنگ زیبا لذت ببرید.