رستاک همه بارونو دوست دارن | دانلود آهنگ همه بارونو دوست دارن رستاک + متن کامل + ویدیو

رستاک – همه بارونو دوست دارن

دانلود اهنگ جدید رستاک حلاج به نام همه بارونو دوست دارن با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ همه بارونو دوست دارن رستاک حلاج از رسانه موزیکیشو

Rastaak Hallaj Hame Baroono Doost Daran Download mp3 320 + Lyrics text

رستاک – همه بارونو دوست دارن

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
رستاک – انتقام رستاک – انتقام

متن آهنگ رستاک – همه بارونو دوست دارن

همه دنیارو گشتم تا رسیدم پیش آرامش رسیدم پیش اونی که تمام عمر میخوامش همه دنیارو گشتم تا به این خونه بگم خونم نگو امشب بمون این بار تمام عمر میمونم همه بارونو دوست دارن من اما نم موهاتو توی گوشم بگو آروم تمام آرزوهاتو همه بارونو دوست دارن من اما نم موهاتو توی گوشم بگو آروم تمام آرزوهاتو میبینی حتی بارون از حسادت به تو لبریزه دیگه چیزی به جز قهرت منو بهم نمیریزه همه فکرم پیاده رفتنامون تو زمستونه داره بارون میاد اما تو چترتو بذار خونه همه بارونو دوست دارن من اما نم موهاتو توی گوشم بگو آروم تمام آرزوهاتو همه بارونو دوست دارن من اما نم موهاتو توی گوشم بگو آروم تمام آرزوهاتو
توضیحات

باران همیشه با بارش خود سعی دارد یا خاطره هایی را از بین ببرد و یا سیلی از خاطرات را به مانند قطرات بر ذهن انسان روانه می کند. فصل پاییز مملو از حس های عاشقانه و احساسی است که می توان آن را در هوایش استشمام کرد.

در همه زندگی موردی که همیشه به ثانیه ثانیه آن پیوند خورده است موسیقی است. اهنگ های زیبا  ودلنشین که ریتمی آرام و در عین حال مفهومی شاد و یا عاشقانه دارند کمک می کنند تا دلتنگی رفته رفته از بین برود.اهنگ در فصل پاییز نیز برای خود موضوعی ایجاد کرده است و گروه ها و خواننده های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت کرده اند که به قول معروف اهنگ پاییزی خوبی را به انتشار برسانند.

اهنگ پاییزی در فصل پاییز به مانند نیازهای ضروری زندگی مثل آب خوردن در روز عمل می کند. این اهنگ پاییزی نیز برای شما حال و هوایی خوب و احساسی ایجاد کرده که تنها کافی است به ریتمش گوش داده تا لذت ببرید.

رستاک حلاج خواننده احساسی و دوست داشتنی کشورمون، بعد از مدت ها کم کاری، آهنگ عاشقانه و احساسی همه بارونو دوست دارن را منتشر کرد. آهنگسازی آرام و شعر اینکار از خود رستاک عزیز میباشد و اشکان دباغ تنظیم اینکار را انجام داده است. وی که به تازگی دور جدید کنسرت های خود را هم شروع کرده در تاریخ 1 دی ماه در نمایشگاه میلاد کنسرت آتی خود را برگزار خواهد کرد. امیدواریم که بتوانید در کنسرت رستاک عزیز حضور داشته باشید.

همه بارونو دوست دارند، قطعا همه آن را بخاطر زیبایی حین بارش و رنگ آمیزی بعد از بارش دوست دارند. باران همیشه التیام بخش زخمهای عاطفی است، و گاهی شورنده زهن های خسته از حاطرات سخت و عذاب آور می باشد. گروه رستاک همه بارونو دوست دارن رو به انتشار رسانده است و از زیبایی های این نعمت الهی صحبت می کند.

هم اکنون می توانید اهنگ همه بارونون دوست دارن رستاک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ رستاک همه بارونو دوست دارن لذت برده باشید.

در ادامه میتوانید از ویدیوی اینکار دیدن فرمایید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: