دانلود اهنگ آدم سابق (ریمیکس آرام) رضا بهرام + متن کامل

دی جی رد و رضا بهرام – آدم سابق (ریمیکس آرام)

دانلود اهنگ جدید دی جی رد و رضا بهرام به نام آدم سابق (ریمیکس آرام) با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آدم سابق (ریمیکس آرام) دی جی رد و رضا بهرام از رسانه موزیکیشو

DJ Red & Reza Bahram Adame Sabegh (slow Remix) Download mp3 320 + Lyrics text

دی جی رد و رضا بهرام – آدم سابق (ریمیکس آرام)

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 27

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ دی جی رد و رضا بهرام – آدم سابق (ریمیکس آرام)

آخر یک نفر خسته و تنهال ماند آخر بغض من پیش دلت جا ماند بی تو آدم سابق نشدم من دگر عاشق نشدم بردی هوای مرا حیف که ماجرای هم نشدیم ما برای هم نشدیم بردی تو جان مرا پر پر کردم گل باغ غرورم را تا در دستان تو باشد دل تنها چنان کشتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غمهای این دنیا پر پر کردم گل باغ غرورم را تا در دستان تو باشد دل تنها چنان کشتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غمهای این دنیا به تقاص کدام کار من شده است غم تو یار من چه خزان بدی بهار من نکند ببری از یادم چه کنم ندهی بر بادم گر تو رسی به فریادم پر پر کردم گل باغ غرورم را تا در دستان تو باشد دل تنها چنان کشتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غمهای این دنیا پر پر کردم گل باغ غرورم را تا در دستان تو باشد دل تنها چنان کشتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غمهای این دنیا
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریمیکس و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

رضا بهرام با نام واقعی رضا هلاورجانی متولد سال ۷۰ در شهر یزد میباشد. این خواننده که خانواده ای ورزشی به دنیا آمده است با تشویق پدر به سمت خوانندگی و موسیقی رفت و اما بعد از فوت پدر در ۱۴ سالگی اش حرف و نصیحت پدر را فراموش کرد و در چرخشی جالب به سمت فوتبال حرفه ای کشیده شد و با بازی در فولاد یزد سپس فولاد خوزستان مسیر ورزشی اش را شروع کرد. دست تقدیر برای رضا بهرام به گونه ای رقم خود که در پی مصدومیت زانو، مجبور شد فوتبال را هم ببوسد و کنار بگذارد.

رضا بهرام از بعد دوران دانشگاه دوباره به خوانندگی روی آورد و به تهران آمد و با کار بر روی صدا و مهارت های خویش به دنبال فرصتی برای اثبات خودش بود. این فرصت از پس آشنایی با مسعود جهانی برآمد. این خواننده در واقع به نوعی کشف و معرفی مسعود جهانی است. اولین حضور حرفه ای وی هم در آّهنگ گلی مسیح و آرش بود که در نقش همخوان ایفای نقش کرد.

پس از موفقیت صدای رضا بهرام این خواننده با آشنایی با حسین توتونچیان، تحت لیبل موسسه ققنوس درآمد و با حمایت این برند توانست آهنگ های فوق العاده و پر طرفداری چون کجایی، لطف، کاش و … در کنار آن آهنگ محبوب و فوق العاده گل عشق را که با استقبال فوق العاده ای مواجه شد.

رضا بهرام در همکاری جدید خود با تنظیم کننده‌ی خوب کشورمون یعنی حامد دهقانی ، این بار ترانه ای بسیار بسیار احساسی و عاشقانه را به بازار موسیقی ایران روانه کرده است. آهنگی که با اوج های خاص رضا بهرام پرپر کردم گل باغ غرورم را ، را فریاد می‌زند و لذت گوش دادن به آهنگ آخر داغ تو در دل من ماند رضا بهرام را چند برابر می‌کند.

فایلی که اکنون شما کاربران در رسانه موزیکیشو با کیفیت های متفاوت می خواهید دانلود کنید ریمیکس تریبال و یا آرام رضا بهرام است که توانسته محبوبیت بسیار بالایی را بدست بیاورد. این ریمیکس آرام توسط دی جی رد تنظیم شده است و شما می توانید این موزیک زیبا را از رسانه موزیکیشو دانلود کرده تا نهایت لذت و استفاده را ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار دی جی رد و رضا بهرام خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب آدم سابق (ریمیکس آرام) را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده آدم سابق (ریمیکس آرام) در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. دی جی رد و رضا بهرام در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. آدم سابق (ریمیکس آرام) دی جی رد و رضا بهراماز آن ترانه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. دی جی رد و رضا بهرام نیز در آدم سابق (ریمیکس آرام) تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه آدم سابق (ریمیکس آرام) حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: