دانلود اهنگ آرامشی دارم رضا بهرام + متن کامل

رضا بهرام – آرامشی دارم

دانلود اهنگ جدید رضا بهرام به نام آرامشی دارم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آرامشی دارم رضا بهرام از رسانه موزیکیشو

Reza Bahram Arameshi Daram Download mp3 320 + Lyrics text

رضا بهرام – آرامشی دارم

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 16

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا بهرام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا بهرام – آرامشی دارم

تو مرا از دست دادی ای دوست من که زندگی دارم ای دوست هرچه از عشقت کنارم ماند به خودت میسپارم ای دوست بعد از تو باران هنوز میبارد بعد از تو این خانه هنوز مرا دارد در خوابم نمیبینی مثل مرا دیگر غرور من اینجاست تنها نمیمانم راحت برو بگذر آرامشی دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم آرامشی دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم نه نداری ارزش ماندن کنارم را نداری هیچ نشانی تو از عاشق ها نداری نه نداری تو دگر در قلب من جا نداری بعد از تو باران هنوز میبارد بعد از تو این خانه هنوز مرا دارد در خوابم نمیبینی مثل مرا دیگر غرور من اینجاست تنها نمیمانم راحت برو بگذر آرامشی دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم آرامشی دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

آرامش تنها کلمه ای است که امروزه وجودش برای هرکس نیاز زندگی می باشد. بدست آوردن آرامش در این زمانه سخت بوده و کسی که این آرامش را بدست می آورد راحتی را احساس می کند. آرامشی دارم رضا بهرام از دیگر موزیک های احساسی و دوستداشتنی می باشد که این خواننده خوش صدا منتشر کرده است.

 در آهنگ رضا بهرام  آرامشی دارم این خواننده با نوع خوانندگی خود سعی دارد تا حس آرام بودن را به شنونده ها القا کند. رضا بهرام در این موزیک به قدری خود را به آرامش رسانیده که با توجه به حرفش می تواند با این حس طوفان را نیز به آغوش بگیرد” آرامشی دارم که طوفان را بغل کردم”.

ملودی این اثر شاد کار ی پاپ بوده و میکس و مسترینگ آرامشی دارم رضا بهرام را وحید فرجزاد انجام داده است.رضا بهرام را می توان از موفق ترین خواننده های نوظهور در دنیای موسیقی دانست. این خواننده با انتشار موزیک های بسیار ناب و دوستداشتنی محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. صدای زیبای رضا بهرام سنتی است و این صدا خود آرامش را برای شنونده های به ارمغان می آورد. همچنین این خواننده در ساخت موزیک برای دو سریال خانگی به نام های دل و ممنوعه خود را موفق جلوه داده است.

اکنون رضا بهرام با انتشار موزیک جدید خود که حواشی بسیاری نیز به همراه داشته است پرشورتر از همیشه به دنیای موسیقی بازگشته است. این موزیک به نام آدم سابق وارد بازار موسیقی شد که نقد های مثبت بسیاری نیز به همراه داشته است. شما می توانید این موزیک جدید و سایر آهنگ های رضا بهرام را از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

هم اکنون می توانید اهنگ آرامشی دارم رضا بهرام از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ رضا بهرام آرامشی دارم نهایت لذت را برده باشید.

رضا بهرام آرامشی دارم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران رضا بهرام را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از رضا بهرام که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران رضا بهرام قطعه آرامشی دارم را جزو بهترین کارهای او می دانند. آرامشی دارم رضا بهرام خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه آرامشی دارم رضا بهرام را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه آرامشی دارم رضا بهرام لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. رضا بهرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. اهنگ آرامشی دارم جدیدترین اثر رضا بهرام است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. رضا بهرام با قطعه آرامشی دارم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. آرامشی دارم رضا بهرام یک اهنگ احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که رضا بهرام برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط رضا بهرام، آرامشی دارم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای رضا بهرام به ارمغان آورد. امیدواریم رضا بهرام بعد از آرامشی دارم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه آرامشی دارم رضا بهرام لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: