اجرای زنده از عشق بگو رضا بهرام: چشمانت دارو ندارم بود

رضا بهرام از انتشار از عشق بگو خبر داد

رضا بهرام از پخش آهنگ جدید خود به نام از عشق بگو خبر داد

رضا بهرام از انتشار از عشق بگو خبر داد

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

خواننده ی بسیار بسیار محبوب و خوش استایل و خوش صدای این ۳ سال اخیر موزیک پاپ فارسی کشورمون یعنی رضا بهرام ، این بار خبر از پخش اهنگ جدید خود به نام از عشق بگو داد. ترانه ای که با تکه ی بسیار زیبای چشمانت دار و ندارم بود دار و ندارم کو شروع می شود. اجرای گیتار فوق العاده زیبای حامد دهقانی در این اجرای زنده واقعا نظر همه را به خود جلب می کند. به شکل مشخصی اهنگ جدید رضا بهرام یعنی از عشق بگو قطعا جزو احساسی ترین اهنگ های او خواهد بود. البته که به طور کل رضا بهرام استاد ترانه های عاشقانه بوده و هست ولی احتمالا این ترانه، به شکلی خاص تر جلب مخاطب خواهد کرد.

اعضای ساخت آهنگ از عشق بگو رضا بهرام

از عشق بگو از اولین ترانه های رضا بهرام بوده است و از معدود کارهایی که حاصل همکاری استعداد یاب شماره یک حال حاضر موزیک پاپ کشورمون یعنی مسعود جهانی به عنوان تهیه کننده و تنظیم کننده ی اصلی آهنگ می باشد. در بسیاری از اخبار آمده است که کاشف استعداد رضا بهرام نیز مانند بسیاری از دیگر استعدادهای حال حاضر موزیک کشومون از جمله مهراد جم، همین آقای جهانی عزیز بوده اند. هنر مسعود جهانی را در تنظیم این قطعه به شکل واضحی می توان دید و لذت برد. آهنگسازی قطعه ی از عشق بگو اما با کسی نیست جز حامد دهقانی. هنرمند توانایی که تکه ی کوچکی از هنرش را میتوانید در همین کلیپ چند دقیقه ای با نواختن زیبای گیتارش مشاهده نمایید.

محتوای شعر چشمانت دار و ندارم بود رضا بهرام

اهنگ جدید رضا بهرام که در بسیاری از محافل با نام چشمانت دار و ندارم بود شناخته می شود در اصل از عشق بگو نام دارد. از عشق بگو قطعه ای بسیار احساسی و عاشقانه است. نحوه ی ملودی ای که رضا بهرام روی آن می خواند آن را بیش از پیش هم سوزناک کرده است. اینکه این قطعه را از ته دل خود اجرا کرده است به شکل واضحی در همین کلیپ چند ثانیه ای قابل تشخیص است. همواره گفته اند که هر آنچه از دل بیاید به دل می نشیند. از عشق بگو رضا بهرام مثال دقیق و کاملی بر این ضرب المثل قدیمی می باشد.

دانلود اهنگ جدید رضا بهرام

ما در موزیکیشو نهایت تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم رضا بهرام جدید و قدیمی را در به صورت یکجا در قالب یک صفحه‌ی کامل برای شما قرار دهیم. همچنین شما عزیزان میتوانید همه اهنگ های این خواننده ی خوش آتیه کشورمون را در قالب فول آلبوم رضا بهرام از همین وب سایت اهنگ ایرانی دانلود کنید و یا به صورت آنلاین گوش دهید تا دلتان با صدای خاص رضا بهرام آرام گیرد.

نظر رضا بهرام درباره پخش اهنگ و موزیک ویدیو کلیپ از عشق بگو

رضا بهرام در صفحه ی اینستاگرام خود از تاریخ پخش دقیق این اهنگ پرده برداشته است و در قالب کلیپ کوتاهی بخشی از آن را به صورت اجرا به همراهی حامد دهقانی اجرا کرده است و در این باره چنین گفته که:

روز انتشار جمعه ۲۹ تیر ساعت 6 عصر🙏
ممنون از حمايت و دلگرميتون💙

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: