دانلود اهنگ گل مریم رضا بهرام + متن کامل

رضا بهرام – گل مریم

دانلود اهنگ جدید رضا بهرام به نام گل مریم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ گل مریم رضا بهرام از رسانه موزیکیشو

Reza Bahram Gole Maryam Download mp3 320 + Lyrics text

رضا بهرام – گل مریم

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 52

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا بهرام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا بهرام – گل مریم

ای گل مریم خوابتو دیدم باز توی رویایی دلنشین و دلباز گفتم از عشقو ساده خندیدی میوه ی عشقو از دلم چیدی اما یک لحظه بی تو بارون شد فهمیدم خوابم دنیا زندون شد این گل ماله منه دست به شاخه هاش نزنید این گل ماله منه از گلبرگاش دل بکنید این گل ماله منه دست به شاخه هاش نزنید این گل ماله منه از گلبرگاش دل بکنید اینبار که میای بارونو بیار رو شونه ی من تو خونه ی من درداتو بزار درداتو بزار رو شونه ی من شاید که خزون رفتش بی نشون از باغ بهار این گل ماله منه دست به شاخه هاش نزنید این گل ماله منه از گلبرگاش دل بکنید این گل ماله منه دست به شاخه هاش نزنید این گل ماله منه از گلبرگاش دل بکنید
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

رضا بهرام با نام واقعی رضا هلاورجانی متولد سال ۷۰ در شهر یزد میباشد. این خواننده که خانواده ای ورزشی به دنیا آمده است با تشویق پدر به سمت خوانندگی و موسیقی رفت و اما بعد از فوت پدر در ۱۴ سالگی اش حرف و نصیحت پدر را فراموش کرد و در چرخشی جالب به سمت فوتبال حرفه ای کشیده شد و با بازی در فولاد یزد سپس فولاد خوزستان مسیر ورزشی اش را شروع کرد. دست تقدیر برای رضا بهرام به گونه ای رقم خود که در پی مصدومیت زانو، مجبور شد فوتبال را هم ببوسد و کنار بگذارد.

رضا بهرام از بعد دوران دانشگاه دوباره به خوانندگی روی آورد و به تهران آمد و با کار بر روی صدا و مهارت های خویش به دنبال فرصتی برای اثبات خودش بود. این فرصت از پس آشنایی با مسعود جهانی برآمد. این خواننده در واقع به نوعی کشف و معرفی مسعود جهانی است. اولین حضور حرفه ای وی هم در آّهنگ گلی مسیح و آرش بود که در نقش همخوان ایفای نقش کرد.

پس از موفقیت صدای رضا بهرام این خواننده با آشنایی با حسین توتونچیان، تحت لیبل موسسه ققنوس درآمد و با حمایت این برند توانست آهنگ های فوق العاده و پر طرفداری چون کجایی، لطف، کاش و … در کنار آن آهنگ محبوب و فوق العاده گل عشق را که با استقبال فوق العاده ای مواجه شد.

رضا بهرام یکی از خواننده های بسیار محبوب این روزهای موسیقی پاپ است که دل از همه جور مخاطب موسیقی برده است و در بین طرفدارانش از پیر و جوان همه آهنگ هایش را دوست دارند. او اخیرا با آهنگ احساسی و زیبای *آدم سابق* سر و صدای زیادی به پا کرده بود و حتی نسخه آرام آهنگ را نیز منتشر کرد. انتظار می رفت که بعد از این آهنگ زیبا کمی استراحت کند و دوباره برای انتشار آهنگ جدیدش آماده شود که در صفحه رسمی اینستاگرامش با انتشار بخشی از آهنگ جدید بسیار احساسی اش همه را غافلگیر کرد.

کار آهنگسازی و تنظیم این قطعه عاشقانه و زیبا را حامد دهقانی به عهده داشته است که پیش از این نیز شاهد همکاری موفق او در آهنگ های بسیار ترند رضا بهرام و دیگر خواننده های جوانی مانند کسری زاهدی بوده ایم. شما عزیزان می توانید اهنگ جدید رضا بهرام را هم اکنون با کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

در ادامه متن کامل ترانه را نیز برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

دنیای موسیقی خوشحال است که رضا بهرام با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. گل مریم اثری فوق العاده از رضا بهرام است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. رضا بهرام سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار گل مریم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود گل مریم رضا بهرام جز موزیک های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست رضا بهرام که مربوط به انتشار گل مریم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی رضا بهرام با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه گل مریم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. رضا بهرام با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ گل مریم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای رضا بهرام در موزیک گل مریم لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که رضا بهرام با آن صدای خاص و جذابش دوباره موزیک فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. گل مریم اثری فوق العاده از رضا بهرام است که با انتشار این اهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. رضا بهرام سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار گل مریم بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود گل مریم رضا بهرام جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست رضا بهرام که مربوط به انتشار گل مریم میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی رضا بهرام با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ گل مریم همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. رضا بهرام با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ گل مریم تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای رضا بهرام در قطعه گل مریم لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
shahriar گفته:

They are all great

مریم گفته:

بسیار عالی