دگر بعد تو عاشقی ممنوع زندگی ممنوع دیوانگی ممنوع رضا بهرام دانلود آهنگ و کلیپ

رضا بهرام – دگر بعد تو عاشقی ممنوع

دانلود اهنگ جدید رضا بهرام به نام دگر بعد تو عاشقی ممنوع با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دگر بعد تو عاشقی ممنوع رضا بهرام از رسانه موزیکیشو

Reza Bahram Asheghi Mamnoo Download mp3 320 + Lyrics text

رضا بهرام – دگر بعد تو عاشقی ممنوع

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 442

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا بهرام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا بهرام – دگر بعد تو عاشقی ممنوع

وقتی از این دنیا پری غم میشینه توی چشام عاشق عاشقی میشی حتی اگه دلت نخواد نه به آن دل بردن نه به این دل کندن جان به جانم کردی عشق کاش دلم راضی بود کاش نمیرفتی زود غصه دارم کردی عشق دگر بعد تو عاشقی ممنوع زندگی ممنوع دیوانگی ممنوع است دگر بعد تو حال خوش ممنوع فال خوش ممنوع دلدادگی ممنوع است دگر بعد تو عاشقی ممنوع زندگی ممنوع دیوانگی ممنوع است دگر بعد تو حال خوش ممنوع فال خوش ممنوع دلدادگی ممنوع است عشق اگر بود چه کم بود رفتنی میرود زود من پر خاظرم مانده ام با خودم چشم تو باورم بود گفتم این جان و این من گفتی شد وقت رفتن بد شدی با دلم غرق این فاصلم خسته از دل شکستن دگر بعد تو عاشقی ممنوع زندگی ممنوع دیوانگی ممنوع است دگر بعد تو حال خوش ممنوع فال خوش ممنوع دلدادگی ممنوع است دگر بعد تو عاشقی ممنوع زندگی ممنوع دیوانگی ممنوع است دگر بعد تو حال خوش ممنوع فال خوش ممنوع دلدادگی ممنوع است
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ بازپخش و اهنگ دیسلاو میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ دیسلاو و اهنگ بازپخش میباشد.
شاید کمتر کسی باشد آهنگ دگر بعد تو عاشقی ممنوع رضا بهرام را نشنیده باشد. رضا بهرام دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی رضا بهرام برای ترانه فوق العاده دگر بعد تو عاشقی ممنوع و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا دگر بعد تو عاشقی ممنوع رضا بهرام همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه دگر بعد تو عاشقی ممنوع در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام رضا بهرام در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت دگر بعد تو عاشقی ممنوع پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک رضا بهرام دگر بعد تو عاشقی ممنوع خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود رضا بهرام نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ دگر بعد تو عاشقی ممنوع تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. رضا بهرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ دگر بعد تو عاشقی ممنوع فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن دگر بعد تو عاشقی ممنوع رضا بهرام لذت ببرید.

رضا بهرام دگر بعد تو عاشقی ممنوع را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران رضا بهرام را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از رضا بهرام که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران رضا بهرام موزیک دگر بعد تو عاشقی ممنوع را جزو بهترین کارهای او می دانند. دگر بعد تو عاشقی ممنوع رضا بهرام خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ دگر بعد تو عاشقی ممنوع رضا بهرام را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه دگر بعد تو عاشقی ممنوع رضا بهرام لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

رضا بهرام خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک دگر بعد تو عاشقی ممنوع به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده دگر بعد تو عاشقی ممنوع رضا بهرام میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای رضا بهرام دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه دگر بعد تو عاشقی ممنوع خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ دگر بعد تو عاشقی ممنوع بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده دگر بعد تو عاشقی ممنوع دعوت کرده است. رضا بهرام به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دگر بعد تو عاشقی ممنوع رضا بهرامرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. رضا بهرام که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ دگر بعد تو عاشقی ممنوع این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و رضا بهرام از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دگر بعد تو عاشقی ممنوع رضا بهرام لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
لیسا و کیسا گفته:

سلام به همگی من لیسا هستم و نظرم که : خیلی غمگین و خوشحالی کردم شاید هم برام تاثیرگزار بود ولی اگه چیزی نارحت کننده بود این آهنگ را میزارم که همه ی اشکام بریزن ولی میخوام بگم که از این آهنگ خوشم آمد و هرجا که باشم این آهنگ را می‌شنوم و به نظرم اگر دوست داشتین یک آهنگی که با انرژی و خوشحالی ، یعنی هرچیزی که دوست داری دل همیشه دوست داشت مثل :)غمگین ، خوشحال کننده ، با حال و با انرژی کافی ، حس خوبی ، یعنی که دوست داشتی همه چیز رو بگی ، آرزوهایت، و هرچه که دلت خاست ... ممنونم از سازنده و همکاران عزیز و دوستان ، از خوشحالیتون خوشبختم و متشکرم.

فریبا گفته:

بدرود💜💜💜💜💜💜💜💜💜👌👌👌👌👌👌👌

فرشته جون گفته:

خیلی عالی خیلی گریه کردم به یادم عشقم واقع خوشم اومد مرسی رضا جون💞🌹

ابوالفضل گفته:

عالی آفرین به رضا بهرام

🦄تکشاخ🦄 گفته:

عالی 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بعد اون اسم ندارم /////:) گفته:

عالیه حرف دلمه 💔💔

بعد اون اسم ندارم /////:) گفته:

عالی 👍💔

یه دل شکسته گفته:

از این آهنگ متنفرم چون همسرم به یاد عشق قدیم یاش با حس تمام گوشش میکنه