دانلود اهنگ رضا بهرام عادلانه نیست رضا بهرام + متن کامل

رضا بهرام – رضا بهرام عادلانه نیست

دانلود اهنگ جدید رضا بهرام به نام رضا بهرام عادلانه نیست با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ رضا بهرام عادلانه نیست رضا بهرام از رسانه موزیکیشو

Reza Bahram Adelane Nist Download mp3 320 + Lyrics text

رضا بهرام – رضا بهرام عادلانه نیست

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 12

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا بهرام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا بهرام – رضا بهرام عادلانه نیست

عادلانه نیست بی تو سر کنم بی هوای تو عادلانه نیست دوری من از دست های تو عادلانه نیست من بمانم و حسرت مدام عادلانه نیست قسمتم از این عشق ناتمام هم مسیر من حال زندگیم رو به راه نیست هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست هم مسیر من حال زندگیم رو به راه نیست هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست سهم ما از این زندگی چرا عادلانه نیست بی تو این شب نا تمام ما عاشقانه نیست بی تو میرود جانم از سرم ای پناه من وای من بمان بی تو خسته ام تکیه گاه من هم مسیر من حال زندگیم رو به راه نیست هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست هم مسیر من حال زندگیم رو به راه نیست هم مسیر من حق ما دوتا درد و آه نیست
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

رضا بهرام با حضور در سریال دل به عنوان خواننده تیتراژ راه خود را به سینمای ایران باز کرد. عادلانه نیست ، یک ترانه بسیار احساسی و آرام که با صدای زیبای رضا بهرام ، لذت گوش دادن به یک ترانه‌ی عاشقانه را ممکن می‌کند. شعر زیبای اینکار از محمدرضا یار میباشد و بابک زرین عزیز آهنگ زیبای این کار را ساخته است. گفتنی است سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و با حضور بازیگرانی چون حامد بهداد و ساره بیات، این روزها از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است.

عادلانه نبودن جریانی سبب می شود تا شما همیشه در ذهنتان موضوعی را پرورش بدهید که چرا این جریان پیش امده و در کل جرم شما چیست. شاید رضا بهرام بتواند در موزیک جدید خود به نام عادلانه نیست مشکل ذهنی در هر رابطه ای را برطرف کرده باشد.

رضا بهرام را می توان از موفق ترین خواننده های نوظهور در دنیای موسیقی دانست. این خواننده با انتشار موزیک های بسیار ناب و دوستداشتنی محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. صدای زیبای رضا بهرام سنتی است و این صدا خود آرامش را برای شنونده های به ارمغان می آورد. همچنین این خواننده در ساخت موزیک برای دو سریال خانگی به نام های دل و ممنوعه خود را موفق جلوه داده است.

اکنون رضا بهرام با انتشار موزیک جدید خود که حواشی بسیاری نیز به همراه داشته است پرشورتر از همیشه به دنیای موسیقی بازگشته است. این موزیک به نام آدم سابق وارد بازار موسیقی شد که نقد های مثبت بسیاری نیز به همراه داشته است. شما می توانید این موزیک جدید و سایر آهنگ های رضا بهرام را از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

هم اکنون می توانید اهنگ عادلانه نیست رضا بهرام از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ رضا بهرام عادلانه نیست نهایت لذت را برده باشید.

 

 

 

شاید کمتر کسی باشد قطعه رضا بهرام عادلانه نیست رضا بهرام را نشنیده باشد. رضا بهرام دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی رضا بهرام برای ترانه فوق العاده رضا بهرام عادلانه نیست و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا رضا بهرام عادلانه نیست رضا بهرام همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ رضا بهرام عادلانه نیست در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام رضا بهرام در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت رضا بهرام عادلانه نیست پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای موزیک رضا بهرام رضا بهرام عادلانه نیست خود نیز گواه موفقیت بالای این اهنگ است که باعث شده تا خود رضا بهرام نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه رضا بهرام عادلانه نیست تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. رضا بهرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ رضا بهرام عادلانه نیست فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن رضا بهرام عادلانه نیست رضا بهرام لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: