اهنگ لیلا رضا بهرام دانلود کیفیت MP3 اصلی + متن

رضا بهرام – لیلا

دانلود اهنگ جدید رضا بهرام به نام لیلا با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ لیلا رضا بهرام از رسانه موزیکیشو

Reza Bahram Leila Download mp3 320 + Lyrics text

رضا بهرام – لیلا

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 3280

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا بهرام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا بهرام – لیلا

مردم ز دردش دردا نیامد ماندم به راهش اما نیامد نیلوفری مرد بودا نیامد از رفتگان او تنها نیامد مجنون دل من لیلا نیامد از ما جدا شد با ما نیامد سودت زیان شد سودا نیامد در من امید گل مرد و گم شد بختم به خواری پژمرد و گم شد باغ و بهارم افسرد و گم شد شوق وصالم سر خورد و گم شد مجنون دل من لیلا نیامد از ما جدا شد با ما نیامد سودت زیان شد سودا نیامد با مرغ عشقم بال و پری نیست با طبع خشکم شعر تری نیست با روح زردم برگ و بری با جان سردم شور و شری نیست مجنون دل من لیلا نیامد از ما جدا شد با ما نیامد سودت زیان شد سودا نیامد
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار رضا بهرام خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب لیلا را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده لیلا در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. رضا بهرام در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. لیلا رضا بهراماز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. رضا بهرام نیز در لیلا تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک لیلا حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

رضا بهرام لیلا را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران رضا بهرام را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از رضا بهرام که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران رضا بهرام آهنگ لیلا را جزو بهترین کارهای او می دانند. لیلا رضا بهرام خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ لیلا رضا بهرام را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه لیلا رضا بهرام لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که رضا بهرام با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. لیلا اثری فوق العاده از رضا بهرام است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. رضا بهرام سعی کرده تا در این اهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار لیلا بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود لیلا رضا بهرام جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست رضا بهرام که مربوط به انتشار لیلا میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی رضا بهرام با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه لیلا همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. رضا بهرام با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار اهنگ لیلا تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای رضا بهرام در قطعه لیلا لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام رضا بهرام را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده لیلا به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، لیلا رضا بهرام قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران رضا بهرام نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ لیلا حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. لیلا رضا بهرام تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی رضا بهرام با انتشار آهنگ جذاب لیلا از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. رضا بهرام نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با آهنگ لیلا رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه لیلا رضا بهرام لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: