دانلود اهنگ مو به مو رضا بهرام + متن کامل

رضا بهرام – مو به مو

دانلود اهنگ جدید رضا بهرام به نام مو به مو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مو به مو رضا بهرام از رسانه موزیکیشو

Reza Bahram Moo Be Moo Download mp3 320 + Lyrics text

رضا بهرام – مو به مو

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 16

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا بهرام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا بهرام – مو به مو

مو به مو قدم قدم  به زلف تو قسم قسم رسیده عشق تو به جان من به یاد تو نفس نفس بریده ام از این قفس زندان است جهان من عشقت چرا تاوان من شد رفتی غمت پایان من شد از هر گناهی توبه کردم چشمان تو ایمان من شد تورا چون جان خود میدانمت تورا چون سایه میپندارمت هر چه تو دوری من صبورم مرا از غم جدا نمیکنی مرا یک دم صدا نمیکنی من که گذشتم از غرورم قبل از تو من عاشق نبودم تو آمدی با هر نگاه مرا گرفتارم کنی این قرارمان از نبود عشق بیزارم کنی به یاد تو من بی قرارم ای وای هنوز چشم انتظارم تورا چون جان خود میدانمت تورا چون سایه میپندارمت هر چه تو دوری من صبورم مرا از غم جدا نمیکنی مرا یک دم صدا نمیکنی من که گذشتم از غرورم قبل از تو من عاشق نبودم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

رضا بهرام با نام واقعی رضا هلاورجانی متولد سال ۷۰ در شهر یزد میباشد. این خواننده که خانواده ای ورزشی به دنیا آمده است با تشویق پدر به سمت خوانندگی و موسیقی رفت و اما بعد از فوت پدر در ۱۴ سالگی اش حرف و نصیحت پدر را فراموش کرد و در چرخشی جالب به سمت فوتبال حرفه ای کشیده شد و با بازی در فولاد یزد سپس فولاد خوزستان مسیر ورزشی اش را شروع کرد. دست تقدیر برای رضا بهرام به گونه ای رقم خود که در پی مصدومیت زانو، مجبور شد فوتبال را هم ببوسد و کنار بگذارد.

رضا بهرام از بعد دوران دانشگاه دوباره به خوانندگی روی آورد و به تهران آمد و با کار بر روی صدا و مهارت های خویش به دنبال فرصتی برای اثبات خودش بود. این فرصت از پس آشنایی با مسعود جهانی برآمد. این خواننده در واقع به نوعی کشف و معرفی مسعود جهانی است. اولین حضور حرفه ای وی هم در آّهنگ گلی مسیح و آرش بود که در نقش همخوان ایفای نقش کرد.

پس از موفقیت صدای رضا بهرام این خواننده با آشنایی با حسین توتونچیان، تحت لیبل موسسه ققنوس درآمد و با حمایت این برند توانست آهنگ های فوق العاده و پر طرفداری چون کجایی، لطف، کاش و … در کنار آن آهنگ محبوب و فوق العاده گل عشق را که با استقبال فوق العاده ای مواجه شد.

رضا بهرام پس از انتشار چند تک آهنگ عاشقانه اینبار صدای زیبا و رسای خویش را در اختیار سریال ممنوعه قرار داد و با خواندن تیتراژ این سریال گام بزرگی به سوی ستاره شدن برداشت.

آهنگ احساسی و غمگین تو را چون جان خود می‌دانمت به نام مو به مو توسط رضا بهرام برای سریال موفق ممنوعه ضبط و منتشر شد. صدای دل نشین رضا بهرام و شعر زیبای کسری زاهدی باعث تاثیر چند برابری این کار شده است.

رضا بهرام را می توان از موفق ترین خواننده های نوظهور در دنیای موسیقی دانست. این خواننده با انتشار موزیک های بسیار ناب و دوستداشتنی محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. صدای زیبای رضا بهرام سنتی است و این صدا خود آرامش را برای شنونده های به ارمغان می آورد. همچنین این خواننده در ساخت موزیک برای دو سریال خانگی به نام های دل و ممنوعه خود را موفق جلوه داده است.

اکنون رضا بهرام با انتشار موزیک جدید خود که حواشی بسیاری نیز به همراه داشته است پرشورتر از همیشه به دنیای موسیقی بازگشته است. این موزیک به نام آدم سابق وارد بازار موسیقی شد که نقد های مثبت بسیاری نیز به همراه داشته است. شما می توانید این اهنگ جدید و سایر آهنگ های رضا بهرام را از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

سریال ممنوعه که برای نمایش خانگی ساخته شده بود با استقبال بالای مخاطبین مواجه شد. در این سریال بازیگرانی چون امیر جعفری، میلاد کی مرام، نیکی کریمی، امیر حسین آرمان و الهه حصاری نقش آفرینی کردند. اگر شما هم از طرفداران این سریال زیبا بودید و گوش دادن به آهنگ آن با صدای رضا بهرام عزیز شما را به یاد دیالوگ های به یاد ماندنی آن می اندازد، پس می توانید همین حالا آهنگ مو به مو با صدای رضا بهرام رو با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

در ادامه متن کامل ترانه را در دسترس شما عزیزان موزیکیشویی قرار داده ایم.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز رضا بهرام با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. رضا بهرام در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده مو به مو را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که مو به مو رضا بهرام یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای رضا بهرام و مو به مو او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. رضا بهرام سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر مو به مو به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. رضا بهرام امیدوار است با عاشقانه مو به مو بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت مو به مو رضا بهرام باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از مو به مو رضا بهرام لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: