اهنگ هوای دل رضا بهرام | دانلود آهنگ کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

رضا بهرام – هوای دل

دانلود اهنگ جدید رضا بهرام به نام هوای دل با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هوای دل رضا بهرام از رسانه موزیکیشو

Reza Bahram Havaye Del Download mp3 320 + Lyrics text

رضا بهرام – هوای دل

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 24

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا بهرام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا بهرام – هوای دل

عاشقم گناه من چه بود که عاشقم بی هوا خدا چرا شکسته قایقم ای ماه از قلب شب نرو رسیده جان من به لب نرو بی قرارتم، بمانی اگر کنارتم نشانی از این دل خراب و خسته بگیر در هوای تو دلم پر زد برای تو سراغی از این دل به گل نشسته بگیر هوای دل ببین باران شده شب است و ماه من پنهان شده برای آسمان آرامشی بیا ببین دلم طوفان شده به خواب من بیا آرامشم ببین چگونه نازت میکشم ببین هوای دل ماتم زده من از خواب تو دست نمیکشم بی قرارتم، بمانی اگر کنارتم نشانی از این دل خراب و خسته بگیر در هوای تو دلم پر زد برای تو سراغی از این دل به گل نشسته بگیر
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

 

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار رضا بهرام خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب هوای دل را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده هوای دل در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. رضا بهرام در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. هوای دل رضا بهراماز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. رضا بهرام نیز در هوای دل تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ هوای دل حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار رضا بهرام خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب هوای دل را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده هوای دل در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. رضا بهرام در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. هوای دل رضا بهراماز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. رضا بهرام نیز در هوای دل تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک هوای دل حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام رضا بهرام را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده هوای دل به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، هوای دل رضا بهرام قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران رضا بهرام نیز با خوشحالی از انتشار قطعه هوای دل حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. هوای دل رضا بهرام تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی رضا بهرام با انتشار ترانه جذاب هوای دل از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. رضا بهرام نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه هوای دل رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ هوای دل رضا بهرام لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام رضا بهرام را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده هوای دل به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، هوای دل رضا بهرام قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران رضا بهرام نیز با خوشحالی از انتشار موزیک هوای دل حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. هوای دل رضا بهرام تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی رضا بهرام با انتشار قطعه جذاب هوای دل از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. رضا بهرام نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ هوای دل رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ هوای دل رضا بهرام لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ هوای دل رضا بهرام را نشنیده باشد. رضا بهرام دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی رضا بهرام برای موزیک فوق العاده هوای دل و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا هوای دل رضا بهرام همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه هوای دل در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام رضا بهرام در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت هوای دل پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ رضا بهرام هوای دل خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود رضا بهرام نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ هوای دل تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. رضا بهرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و با قطعه هوای دل فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن هوای دل رضا بهرام لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: