دانلود اهنگ لطف رضا بهرام + متن کامل

رضا بهرام – لطف

دانلود اهنگ جدید رضا بهرام به نام لطف با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ لطف رضا بهرام از رسانه موزیکیشو

Reza Bahram Lotf Download mp3 320 + Lyrics text

رضا بهرام – لطف

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا بهرام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا بهرام – لطف

ببین عاشق شدم ای رهگذر مرا هر جا که شد با خود ببر باورم کن تا تو از راه رسی شاعران شعر سرایند قوم مردان مبارز به این شهر بیایند تا تو از راه رسی پنجره ها باز بمانند مرد و زن بر سر هر کوچه آواز بخوانند خالی از لطف نباشد گذری کنی از این کوچه بن بست خالی از لطف نباشد بر دل غم زده ما بکشی دست من توقع ندارم همنشینم شوی ای حضرت دریا خالی از لطف نباشد بزنی موج بر این ساحل تنها زیبای من تنها تویی صبر و قرار من همه دار و ندار من نخواهی بگذری از این دل آزرده من بی تو که لبخندی دگر با من نمیماند همه دنیا که میداند تویی حال خوش این باور پژمرده من ماه شب گرد کجا صورت ماه تو کجا شب بی نور کجا زلف سیاه تو کجا دل مغرور مرا ببین رساندی به کجا هی شدم حرف زبان همه عالم به خدا زیبای من تنها تویی صبر و قرار من همه دار و ندار من نخواهی بگذری از این دل آزرده من بی تو که لبخندی دگر با من نمیماند همه دنیا که میداند تویی حال خوش این باور پژمرده من خالی از لطف نباشد گذری کنی از این کوچه بن بست خالی از لطف نباشد بر دل غم زده ما بکشی دست من توقع ندارم همنشینم شوی ای حضرت دریا خالی از لطف نباشد بزنی موج بر این ساحل تنها
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

رضا بهرام خواننده جوان و دوست داشتنی که مدت کم ظهورش توانسته مراحل ترقی را به سرعت طی کند به تازگی آهنگ عاشقانه و احساسی لطف را منتشر کرد. وی که به تازگی تیتراژ سریال دل را هم خوانده بود اینبار نیز خوش درخشید و توانست با ترانه لطف بازگشت خوبی به دنیای موسیقی داشته باشد. شعر این کار اثر خودش میباشد و D-pop تنظیم و آهنگسازی ملودی آرام این کار را بر عهده داشنه است. این قطعه بر خلاف غمگین بودنش باز هم حال و حس خوب دلی ای دارد.

اهنگ لطف رضا بهرام دقیقا زمانی وارد دنیای موسیقی داخل کشور شد که دیگر همه این افکار را داشتند که رضا بهرام هرکز اهنگی را با ریتمی کوبنده به انتشار نمی رساند و تمامی موزیک های وی همیشه احساسی آرام هستند. اما لطف این طرز فکر را به کلی تغییر داد که شما می توانید با گوش دادن به این موزیگ نهایت لذت را ببرید.

رضا بهرام را می توان از موفق ترین خواننده های نوظهور در دنیای موسیقی دانست. این خواننده با انتشار موزیک های بسیار ناب و دوستداشتنی محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. صدای زیبای رضا بهرام سنتی است و این صدا خود آرامش را برای شنونده های به ارمغان می آورد. همچنین این خواننده در ساخت موزیک برای دو سریال خانگی به نام های دل و ممنوعه خود را موفق جلوه داده است.

اکنون رضا بهرام با انتشار موزیک جدید خود که حواشی بسیاری نیز به همراه داشته است پرشورتر از همیشه به دنیای موسیقی بازگشته است. این موزیک به نام آدم سابق وارد بازار موسیقی شد که نقد های مثبت بسیاری نیز به همراه داشته است. شما می توانید این موزیک جدید و سایر آهنگ های رضا بهرام را از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

هم اکنون می توانید اهنگ لطف رضا بهرام از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ رضا بهرام لطف نهایت لذت را برده باشید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار رضا بهرام خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب لطف را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده لطف در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. رضا بهرام در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. لطف رضا بهراماز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. رضا بهرام نیز در لطف تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ لطف حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

رضا بهرام لطف را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران رضا بهرام را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از رضا بهرام که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران رضا بهرام اهنگ لطف را جزو بهترین کارهای او می دانند. لطف رضا بهرام خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه لطف رضا بهرام را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه لطف رضا بهرام لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: