اهنگ کسی نمیدونه رضا شیری | دانلود اهنگ جدید رضا شیری کسی نمیدونه + متن کامل + ویدیو

رضا شیری – کسی نمیدونه

دانلود اهنگ جدید رضا شیری به نام کسی نمیدونه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کسی نمیدونه رضا شیری از رسانه موزیکیشو

Reza Shiri Kasi Nemidoone Download mp3 320 + Lyrics text

رضا شیری – کسی نمیدونه

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا شیری – کسی نمیدونه

بیا جلو عشقم؛ غرورتو بشکن آروم میشم با تو… اسممو صدا کن میخوام بیام پیشت؛ بیام تو آغوشت هر چی که پیش میره، دل دیوونه تر میشه! غرور یه وقتایی دلو میرنجونه… آدم رو از عشقش؛ بدجور میترسونه! کسی نمیدونه که من چقدر تنهام یا توی این فکرِ که کجایی تو الان… عاشقتم! بگو کنار من میمونی… مال منی؛ که احساس منو میدونی دیوونتم!! بگو میمونی… غرور یه وقتایی دلو میرنجونه… آدم رو از عشقش؛ بدجور میترسونه! کسی نمیدونه که من چقدر تنهام یا توی این فکرِ که کجایی تو الان… عاشقتم! بگو کنار من میمونی… مال منی؛ که احساس منو میدونی
توضیحات

رضا شیری خواننده قدیمی و دوست داشتتی موسیقی کشورمون که چند وقت پیش آهنگ زیبای پرسه را منتشر کرده بود، اینبار و برای تلطیف فضای کاری خود و هچمنین به خاطر تقویت روحیه مردم، با آهنگ شاد و ریتمیک کسی نمیدونه به دنیای موسیقی بازگشته است. شعر عاشقانه این آهنگ زیبا از خود رضا شیری است.

متن اهنگ رضا شیری کسی نمیدونه تقریبا تکرار برخی جملات است و این خواننده به گونه ای آهنگ را با حس اجرا کرده است که نمی توان در ابتدا متوجه این امر شد. کسی نمیدونه رضا شیری درواقع آخرین موزیک سال 1398 او خواهد بود که ریتمی شاد و عاشقانه دارد.رضا شیری سعی دارد در موزیک کسی نمیدونه خود به معشوقه اش بگوید تا غرورش را کنار بگذارد.

معمولا غرور باعث از بین رفتن رابطه می شود و در این موسیقی عاشقانه اصرار رضای عزیز برای از بین رفتن این موضوع ر رابطه ها می باشد. شعر این موزیک زیبا کار ساره رسولی بوده، ملودی کسی نمیدونه را امیر علی بابایی و تنظیم موزیک توسط سعید سام انجام شده است.

هم اکنون می توانید این موزیک عاشقانه و ریتمیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل آن دانلود کنید. امیدواریم از این آهنگ احساسی و ویدیوی آن نهایت لذت را در عید نوروز برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: