دانلود آهنگ رضا صادقی بمونی برام | MP3 اصلی + متن کامل

رضا صادقی – بمونی برام

دانلود اهنگ جدید رضا صادقی به نام بمونی برام با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بمونی برام رضا صادقی از رسانه موزیکیشو

Reza Sadeghi Bemooni Baram Download mp3 320 + Lyrics text

رضا صادقی – بمونی برام

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 709

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا صادقی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا صادقی – بمونی برام

اون چشات دنیامه نگیریشون ازم به جون تو قسم دیگه نمیتونم من دلم آروم نیست بری زبونم لال با تو یه چند صد سال میشه که بمونم قربون خندت برم میمیرم من واست آخر سرم هرچی جز تو بودو دور کردم از دور و برم همه دنیا میدونن من ازت عاشق ترم آخ که دل میره برات تو فقط بخند خودم میشم فدات چشم بد دور شه الهی که دراد کور بشه هرکی خوشیمونو نخواد دل من واسه تو میزنه فقط من که چیزی جز تو نخواستم ازت بمونی برام کاشکی تا ابد عزیزم فکر کن من باشم و تو باشی و بارون حس قدم زدن تو کوچه خیابون تو بمون من میمیرم جای هردوتامون عزیزم قربون خندت برم میمیرم من واست آخر سرم هرچی جز تو بودو دور کردم از دور و برم همه دنیا میدونن من ازت عاشق ترم آخ که دل میره برات تو فقط بخند خودم میشم فدات چشم بد دور شه الهی که دراد کور بشه هرکی خوشیمونو نخواد
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز رضا صادقی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. رضا صادقی در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده بمونی برام را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که بمونی برام رضا صادقی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای رضا صادقی و بمونی برام او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. رضا صادقی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر بمونی برام به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. رضا صادقی امیدوار است با عاشقانه بمونی برام بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت بمونی برام رضا صادقی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از بمونی برام رضا صادقی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

شاید کمتر کسی باشد اهنگ بمونی برام رضا صادقی را نشنیده باشد. رضا صادقی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی رضا صادقی برای موزیک فوق العاده بمونی برام و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا بمونی برام رضا صادقی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از قطعه بمونی برام در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام رضا صادقی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت بمونی برام پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ رضا صادقی بمونی برام خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود رضا صادقی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به اهنگ بمونی برام تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. رضا صادقی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با قطعه بمونی برام فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن بمونی برام رضا صادقی لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام رضا صادقی را نشنیده باشد یا اهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده بمونی برام به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، بمونی برام رضا صادقی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران رضا صادقی نیز با خوشحالی از انتشار ترانه بمونی برام حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. بمونی برام رضا صادقی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی رضا صادقی با انتشار قطعه جذاب بمونی برام از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. رضا صادقی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک بمونی برام رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ بمونی برام رضا صادقی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

رضا صادقی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ بمونی برام به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده بمونی برام رضا صادقی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای رضا صادقی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ بمونی برام خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه بمونی برام بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده بمونی برام دعوت کرده است. رضا صادقی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بمونی برام رضا صادقیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. رضا صادقی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ بمونی برام این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و رضا صادقی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بمونی برام رضا صادقی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار رضا صادقی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب بمونی برام را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده بمونی برام در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. رضا صادقی در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. بمونی برام رضا صادقیاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. رضا صادقی نیز در بمونی برام تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ بمونی برام حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این ترانه زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که رضا صادقی با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. بمونی برام اثری فوق العاده از رضا صادقی است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. رضا صادقی سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار بمونی برام بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود بمونی برام رضا صادقی جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست رضا صادقی که مربوط به انتشار بمونی برام میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی رضا صادقی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای موزیک بمونی برام همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. رضا صادقی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه بمونی برام تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای رضا صادقی در قطعه بمونی برام لذت ببرید.

رضا صادقی بمونی برام را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران رضا صادقی را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از رضا صادقی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران رضا صادقی موزیک بمونی برام را جزو بهترین کارهای او می دانند. بمونی برام رضا صادقی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ بمونی برام رضا صادقی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه بمونی برام رضا صادقی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. رضا صادقی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک بمونی برام جدیدترین اثر رضا صادقی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. رضا صادقی با ترانه بمونی برام سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. بمونی برام رضا صادقی یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که رضا صادقی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط رضا صادقی، بمونی برام را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای رضا صادقی به ارمغان آورد. امیدواریم رضا صادقی بعد از بمونی برام باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ بمونی برام رضا صادقی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار رضا صادقی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب بمونی برام را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. ترانه فوق العاده بمونی برام در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. رضا صادقی در انتشار این آهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. بمونی برام رضا صادقیاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. رضا صادقی نیز در بمونی برام تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه بمونی برام حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

رضا صادقی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ بمونی برام به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده بمونی برام رضا صادقی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای رضا صادقی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ بمونی برام خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ بمونی برام بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده بمونی برام دعوت کرده است. رضا صادقی به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بمونی برام رضا صادقیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. رضا صادقی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ بمونی برام این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و رضا صادقی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بمونی برام رضا صادقی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام رضا صادقی را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده بمونی برام به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، بمونی برام رضا صادقی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران رضا صادقی نیز با خوشحالی از انتشار قطعه بمونی برام حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. بمونی برام رضا صادقی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی رضا صادقی با انتشار آهنگ جذاب بمونی برام از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. رضا صادقی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه بمونی برام رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ بمونی برام رضا صادقی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

رضا صادقی بمونی برام را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران رضا صادقی را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از رضا صادقی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران رضا صادقی قطعه بمونی برام را جزو بهترین کارهای او می دانند. بمونی برام رضا صادقی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ بمونی برام رضا صادقی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ بمونی برام رضا صادقی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

رضا صادقی بمونی برام را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران رضا صادقی را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از رضا صادقی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران رضا صادقی اهنگ بمونی برام را جزو بهترین کارهای او می دانند. بمونی برام رضا صادقی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک بمونی برام رضا صادقی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه بمونی برام رضا صادقی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
آرمین جلیلی یان گفته:

سلام آقای صادقی عزیز واقعا از صداتون لذت میبرم ولی برام سوال شد چرا در آخر ای آهنگ این مصرع را دوباره تکرار نکردین هرچی جز تو بودو دور کردم از دوروبرم

مصطفی گفته:

آقا رضا سلام حاجی ترکوندی آقا یه دونه ای تک دونه ای به مولا .ممنون بعد از مدت ها و با نهایت احترام به مخاطبینت یک خاتمه درجه یک انتظار طولانی مدت برامون به ارمغان گذاشتی .دوستت دارم

ناشناس📡 گفته:

به به فوق العاده😍😍

مهسان گفته:

طبق معمول یه اهنگ فوق العاده که میشه باهاش کلی خاطره ساخت از رضا جان صادقی مثل همیشه تکی موفق باشی و سلامت که با اهنگات تو روزای بدمون کنارمونی

کاووس گفته:

فوق العاده است کاش فقط اون نفرین رو نداشت